Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 15 van 20)
Topic: Welke draaitafel? (14-2-2012 18:36:00)Iemand meer ervaring met deze microfoon?Topic: carnavalsmuziek 2012 (9-2-2012 22:36:00)
Ik zou op jou leeftijd eerst naar een 2e hands setje kijken.
Gewoon om even te proberen of je echt wilt voordat je er echt geld in gaat steken.
Hou er ook rekening mee dat als je met vinyl gaat werken dat je ook behoorlijk wat geld kwijt bent aan platen.
De hoe en wat erachter hoef ik je denk ik niet uit te leggen dat kun je zelf wel bedenken..
Eventueel een systeempje met traktor en platenspelers zou daarvoor een oplossing kunnen zijn..
Topic: Welke draaitafel? (14-2-2012 18:25:00)Gewoon om even te proberen of je echt wilt voordat je er echt geld in gaat steken.
Hou er ook rekening mee dat als je met vinyl gaat werken dat je ook behoorlijk wat geld kwijt bent aan platen.
De hoe en wat erachter hoef ik je denk ik niet uit te leggen dat kun je zelf wel bedenken..
Eventueel een systeempje met traktor en platenspelers zou daarvoor een oplossing kunnen zijn..
Okee, het was maar een vraagje.
Kom niet zo vaak voor bij DJ's van 13 jaar..
Topic: Welke draaitafel? (14-2-2012 16:49:00)Kom niet zo vaak voor bij DJ's van 13 jaar..
Waarom pak je geen cd-spelers?
Topic: Welke versterker voor deze Boxen? (14-2-2012 12:18:00)Aangezien je maar 1 input in je speaker hebt, zul je toch een mengpaneel moeten gebruiken.
Ik weet niet zeker of de SRM 450 dit ook heeft, maar mijn actieve speakers (RCF) zit gewoon een schakelaartje om het niveau van het signaal te selecteren.
Hierdoor kun je er dus direct een microfoon op aansluiten.
Maar aangezien je het hebt voer een microfoonset wordt dit wat moeilijker.
EDIT:
Wat ik zo op foto's kan zien zit hier op de SRM een draaiknopje voor, dus is het wel mogelijk, maar alles behalve gemakkelijk als je het mij vraagt..
Topic: Instrument microfoon (10-2-2012 14:08:00)Ik weet niet zeker of de SRM 450 dit ook heeft, maar mijn actieve speakers (RCF) zit gewoon een schakelaartje om het niveau van het signaal te selecteren.
Hierdoor kun je er dus direct een microfoon op aansluiten.
Maar aangezien je het hebt voer een microfoonset wordt dit wat moeilijker.
EDIT:
Wat ik zo op foto's kan zien zit hier op de SRM een draaiknopje voor, dus is het wel mogelijk, maar alles behalve gemakkelijk als je het mij vraagt..
joepurlings schreef:
De Audio Technica MB2K is een heel nette microfoon en kost zelfs nog minder!Dat is eigenlijk een nummertje van vorig jaar maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ie dit jaar niet gedraaid zal worden. Maar het is in ieder geval geen nieuwe plaat..
Topic: Instrument microfoon (9-2-2012 20:55:00)De vorige keer stond er simpel weg een sm 58 microfoon in de piano. Overigens niet door mij.
De drempel ligt laag, hoeft niet perfect te klinken, aardig is al voldoende.
Alleen deze kan ik eigenlijk niet missen..
Topic: Instrument microfoon (9-2-2012 20:48:00)De drempel ligt laag, hoeft niet perfect te klinken, aardig is al voldoende.
Alleen deze kan ik eigenlijk niet missen..
Het is voor een optreden en waarschijnlijk gaan ze maar een paar keer per jaar gebruikt worden.
Dus vandaar dat ik er niet veel geld voor over heb..
Topic: Instrument microfoon (9-2-2012 20:40:00)Dus vandaar dat ik er niet veel geld voor over heb..
Ik heb niet zo heel veel verstand van microfoons..
Wat is het voordeel van een condensatormicrofoon?
Topic: Instrument microfoon (9-2-2012 19:43:00)Wat is het voordeel van een condensatormicrofoon?
Hallo,
Ik ben op zoek naar 2 budget instrument microfoons.
Heeft er iemand ervaring met de goedkopere varianten, max 50/75 euro per stuk (liefst goedkoper).
Het wordt gebruikt voor een piano, accordeon en een akoestische gitaar..
Wie o wie heeft ervaring met de budget series?
Ik ben op zoek naar 2 budget instrument microfoons.
Heeft er iemand ervaring met de goedkopere varianten, max 50/75 euro per stuk (liefst goedkoper).
Het wordt gebruikt voor een piano, accordeon en een akoestische gitaar..
Wie o wie heeft ervaring met de budget series?