Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 15 van 18)

Topic: beats maker programma (4-3-2011 14:28:00)

DJ_Smoking_Skull schreef:

beste
ik zoek een programma om beats te maken ( niet voor mixen)
maar een gratis vull version dowload
kan iemand me helpen?

mvg DJ_Smoking_Skull
Geachte,

Er zijn verschillende programma's die rondgaan op het internet:
- Sony Acid Music Studio
- Fruity Loops
- Adobe Audition
- Cakewalk Kinetic

Deze zijn niet gratis maar er zijn wel demo's verkrijgbaar.
Madtracker daarin tegen is wel gratis en het is een VULL version sneaky :V
Topic: Huidige laptop uitbreiden of nieuwe aanschaffen (1-3-2011 11:55:00)
Bedankt, dit werkt iedergeval beter. Misschien is het handig minimale specs te zetten voor een beetje drive in laptop.
Aangezien we steeds vaker te maken gaan krijgen(al hebben) met het digitale draaien.
Sticky?
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (28-2-2011 11:39:00)
Alle effecten gebruiken is niet altijd handig, maar ik moet zeggen die coloureffects zijn wel rete strak. De filters en white noise zijn behoorlijk intressant om te gebruiken. Daarin tegen hoor ik de flanger/phaser minder vaak terug in sets.
Delay trouwens wel vanwege de opbouw die je ermee kan maken
Topic: DAP DS-MP-170 ASIO4ALL instellingen (27-2-2011 12:38:00)

Jeroensky schreef:

Helder uitgelegd. Gelden deze instellingen voor praktisch elke controller?

PS:
Heeft iemand trouwens ervaring met dit ding? Gemini, Koolsound en zelfs McCrypt hebben hetzelfde 'ontwerp'... Ben echt zo benieuwd naar de bevindingen. Kan maar weinig bruikbaar materiaal over deze controllers vinden.
Me broertje heeft 'm nu een jaartje dacht ik. Ik heb zelf een vestax, natuurlijk niet te verglijken.
Ik vind het maar een speelgoed achtig ding. inderdaag zit je met je latency, de jogweels maken veel geluid, faders en knoppen voelen wel goed aan. De Vu meters zijn meer licht dat nut. Persoonlijk zou ik ipv de dap een reloop kiezen maar omdat virtual dj heirmee niet meegeleverd wordt heeft me broertje voor de dap gekozen. Als er nog meer vragen over de dap zijn hoor ik het wel.
Topic: Huidige laptop uitbreiden of nieuwe aanschaffen (25-2-2011 09:47:00)
Hallo allemaal,

voor onze drive in feesten gebruik ik vaak een laptop met virtual dj(het is meer voor verzoekjes en af en toe een paar nummers), nu liep hij vorige keer een aantal maal vast(drama dus), gelukkig hadden we de trouwe cd spelers nog :)
Ik denk zelf dat het aan de specs ligt. Heb op dit moment maar 2 gb ram erin zitten. Moet ik deze uitbreiden?

Nu wil ik ook een Native instruments x1 aanschaffen maar heb geen usb poorten meer over(1x hd + 1x geluidskaart + 1 midicontroller), een usb hub vind ik maar niks das meer sjouw werk en me laptop tas zit al zo goed als vol.
Nu zat ik te denken aan een expresscard met usb, maar is dit wel zo handig? want dan heb ik weer meer usb poorten die de voeding leeg vreten?

Aangezien hier kosten in gaan zitten(ram uitbreiden + expresscard) is het handig op dit te doen of toch een nieuwe laptop aanschaffen?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laptop specs:
2 x 1.6 ghz (intel)
2 gb ram
simpele videokaart
windows xp
Topic: RCF ART 312A vs. Proel Flash 12HA (26-1-2011 21:54:00)
Rcf art word erg veel gewaardeerd op vele fora. Ook op youtube zie je veel filmpjes.
De Proel heb ik geen ervaring mee. Het beste is naar een winkel gaan en luisteren.
Topic: RCF ART 705as VS dB Technologies DVA S08 SUBJES (14-1-2011 19:14:00)

Marc Ebbers schreef:

Sowieso kan het zo zijn dat het desbetreffende setje in een erg kleine ruimte(slaapkamer) anders klinkt.

Ik zou het vrijdag even testen in een grotere ruimte waar je hem op redelijk volume kunt testen, mocht het dan niet goed zijn zou ik even terug gaan.
Hallo allemaal,

Mijn dank naar diegene die mij geholpen hebben met de keue.
Ik heb er geen spijt van, hij rommelt nu niet meer. Ook even in een grote ruimte opengegooit.
Voor de zekerheid zit er in mijn kamer(3mx4m) en subdude kussen onder voor het doortrillen.
Ben heel erg tevreden met het geluid, en de subtopcombi (Mackie Srm450 V2 + rcf art 705as)

Waarom is new line eigenlijk geen rcf dealer? Voel me altijd wel schuldig hier de vragen te stellen en dan bij een andere webshop te kopen.
Topic: RCF ART 705as VS dB Technologies DVA S08 SUBJES (22-12-2010 12:50:00)
Kan het misschien zijn dat ik de sub niet hard genoeg aan heb staan, dat hij daardoor zijn vermogen niet kwijt kan.
Ik ga sowieso vrijdag weer een keer de muziek verzorgen en dan neem ik hem wel even mee om ndaar nogmaals te testen.
Topic: RCF ART 705as VS dB Technologies DVA S08 SUBJES (22-12-2010 12:13:00)

Frank76 schreef:

Wat noem jij rommelig?
Is het geheel goed aangesloten, geaard, geen aardbrom, doodstil als je er geen signaal op zet etc?
Is de ruimte niet te klein en de verhouding sub-top wel goed?
Ieder baskast klinkt op je slaapkamer ruk als je die te ver open zet ten opzichte van de rest.
Alles is naar mijn weten goed aangesloten. Hij rommelt voor mijn gevoel al, als die zachtjes meespeelt. Sub top = Rcf art 705 as met de Mackie Srm 450 v2. Op dit forum hebben ze er ook goede ervaringen mee. Kan het zijn dat het een bandpass Sub is en daardoor anders functioneert?

Waarom een nieuw topic openen? Omdat ik nu een bijpassende topictitel heb, als ik m'n oude topictitel lees, dan ga ik niet een heel topic
doorspitten als t onderwerp me al niet boeit(gedachtengang van een forumlid). Ik had een hoop goede ervaringen gelezen over de rcf, ook al rommelde die in de winkel, de verkoper zelf zei ook al dat het niet hoorde dus ik ging er vanuit dat dat mij niet zou overkomen.
Topic: RCF ART 705as VS dB Technologies DVA S08 SUBJES (21-12-2010 21:02:00)
Ik heb vandaag mijn Rcf Art 705 As binnen, aangesloten.(hij gaat erg hard)
Ik heb hem op mijn kamer staan icm mijn Mackie's srm450 V2.

Klopt het dat je deze sub moet inspelen of warm spelen, want nu klinkt hij nogal rommelig.
Het lijkt of die maar meebromt ipv het geluid aanvult
Edit Mod: Dré: Topics samengevoegd. Was totaal niet nodig om nog maar een topic over hetzelfde aan te maken (binnen een spanne van ca. 1 week)...