Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 14 van 15)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-6-2006 10:29:00)

mark_dabomb schreef:

Is dat niet Wavelab met Exceptional in Olav z'n remix?
Jep!
Wave Lab - Exceptional (Olav Basoski remix) wink ;)
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (7-5-2006 10:19:00)

DJ Tommus schreef:

Zany - Windowmaker
D-Block vs S-TE-Fan - U will be dancing (van Dana - album sampler)
Deepack vs the prophet - Stampuh
DJ Coone - Jumpstyle vibes
Norman & Carrera - Ragga style
DJ Coone - The return

Deze zijn naar mijn idee echt heel erg lekker:-)
The Return doet het nog telkens goed! Op dit moment zou ik voor DJ Coone - Bitch gaan, gisteren echt iedereen uit z'n dak met die plaat! U will be dancing is wel lekker, zoiezo is die CD toch wel redelijk goed, ook al staan er veel oudere nummers op. Gisteren nog een keertje Armani & Ghost gedraait met My House, die plaat heb ik nu denk ik anderhalf jaar liggen ofzo, en nooit op gezet, en opeens kwam ik 'm tegen. Viel me op dat bijna niemand hem kent, ik vond het dan té cliché om te mixen met airport dus dat heb ik maar gelaten. Verder is die van DJ Tony erg lekker ja!
Topic: Casmania - Neverland (Eigen productie) (14-3-2006 17:11:00)

JeroenVDV schreef:

... En ik kreeg vanochtend een mailtje van een van de andere producers van Time4base (Poolse producergroep waar Janardana (East Clubbers, Clubringer, Trinity, etc.) deel van is, dat hij eigenlijk mijn remix wel bijzonder goed vindt, of hij een hoge-kwaliteit versie kan ontvangen om nog wat beter te kunnen luisteren.

Ben benieuwd..!

EDIT: Net gevonden wie die producer precies is... Dat is GrooveMike (https://www.groovemike.de), eigenaar van een aantal labels... happy :) Ook eigenaar geweest van het label waarop.. jawel.. de UBER-vrolijke tracks van Cascada zijn uutgebracht.
Haha, succes man! Cascada is trouwens helemaal geweldig =P
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (17-1-2006 11:32:00)
Playlist ziet er lekker uit, ben benieuwd naar het resultaat sneaky :V
Als je aan je eigen platenkeuze twijfelt is er maar één mogelijkheid: Uitproberen. Meeste mensen leren het meeste van gewoon tot in den eeuwigheid uitproberen, spelen met de faders, nieuwe overgangen, versnellen, loopjes. Alles is mogelijk, want dat heb je zelf in de hand. Denk maar niet dat de eerste keer mixen meteen vloeiend loopt, daar is gewoon tijd voor nodig is (denk dat dat voor iedereen geldt, exclusief dat ene supertalent dan..) Misschien kun je wat korte previews laten horen van je overgangen en dat we dan wat tips geven. Of gewoon je complete mix uploaden en hier in het "plaats je eigen mix"-topic plaatsen ;).

Succes!
Topic: Reggeaton (9-9-2005 19:38:00)
Mijn lijst is inderdaad een beetje oppervlakkig haha, beetje uitschieters naar andere genres maar daar gaat het even niet om. Ik was echt totaal niet bekend met de stijl (vond het rotzooi en luisterde er dus nooit naar, ook al kwamen die nummers wel op). Valt het op dat ik totaal amateutistisch ben?

Maar ik vraag me af waarom bij de nummers Daddy Yankee ook constant Papi Sanchez wordt geroepen? Je weet wel wat ik bedoel, uitleg is onder de maat ik weet het..
Topic: Reggeaton (28-8-2005 20:41:00)
Dit topic is er voor bestemd, omdat deze er tot dusverre ik weet niet is, om je favoriete reggeatonplaat te plaatsen. Deze stijl wordt steeds groter in de zuidelijke landen en in Amerika is er al een heuze rage in de underground gekomen in de soort muziek. Tijd dat wij deze nummers ook maar eens gaan draaien, doen het trouwens altijd lekker tussen een trance of RnB plaat!

Mijn favoriete op dit moment zijn:

Nina Sky (Papi Sanchez) - Oye Mi Canto
Yves Larock - Zookey (Lift your leg up)
Magic Systeme - Bouger Bouger
Daddy Yankee (Papi Sanchez) - Gasolina

Gasolina is hier ook een hitje geweest, dus waarom die andere titels niet? :)
Laat het me weten, wat je van de muziekstijl vind en of je de nummers wel of niet leuk vind. Ik ben zelf vooral trance liefhebber maar vind dit toch wel speciaal, vooral omdat het zo verschilt met wat ik anders luister of draai.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-8-2005 20:30:00)

roberto schreef:

Teun schreef:

Zookey is inderdaad een relaxt zomerplaatje, maar is niet echt bekend bij het grote publiek.
Hij wordt steeds bekender! In de club waar ik hem elke week draai (house & R&B) doet hij het super goed, vooral bij de BrEeZaH-sletjes maar ook bij gewone simpele jongens. Er wordt aan mij steeds gevraagd: HoE HeEt DiT NuMbAh?¿

Absoluut een lekker nazomerhitje die het nog een tijd goed zal doen op de dansvloer happy :)
Lift your leg up doet het inderdaad overal goed, Franse feestmuziek wordt hier echt steeds bekender. Kijk maar naar Bouger Bouger enzo, die zie ik hier ook nog wel op TMF komen.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-7-2005 17:57:00)
Vriendjes met Hardwell?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (15-7-2005 17:41:00)
Grappig inderdaad, is bij mij ook. De zomerhit is wel heel laat dit jaar. Toch denk ik dat Akcent met Kylie de meeste kans maakt, omdat het nu al heel populair is in Nederland. In Spanje doet La Gasolina het ook goed aan de reacties te horen. MVP met Roc Ya Body (Mic check 1,2) maakt ook zeker wel wat kans om op het laatste moment nog een plaatsje in te pikken.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (27-6-2005 15:51:00)

Marzi schreef:

Stevo_JD schreef:

Luc Margeaux - Vallée des Larmes

Heerlijk zomers nummertje! laugh :D
Geef mij maar de house klassieker van René & Gaston, één van m'n all time house favorits.. (enige tijd terug heeft ook Scooter zich trouwens nog vergrepen aan Vallee des Larmes) ...
Die van Scooter kwam in '94 uit en dat was hun eerste single, die is hier echt geflopt. Dus dat was niet echt een succes ;)