Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-raze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 14 van 18)

Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (5-12-2005 16:22:00)
dezeopstelling wil ik eigenlijk gaan gebruiken maar dan de speaker op tussenstatief. Is er niet een of ander ruukje om het geluid zwaarder te laten lijken?
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (5-12-2005 16:04:00)
eentje maar?? ashamed :$
Wil er minstens 1,5 wink ;) wink ;)
Ik weet niet of het mag maar iemand nog een idee hoe ik zoveel mogelijk druk (voelbaar als het mogelijk is) uit de set kan ehalen met een zo laag mogelijk vemogen?
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (5-12-2005 15:42:00)
2x rw 15 top 2x sub(zelfbouw) 2x monitor
1x paladium 900
1x skypech tec 2100
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (5-12-2005 11:15:00)
K hoop dat het goed gaat. Ik stel wel even een contreactje op de schade aan de glasplaten voor eigen verantwoording is.

gr jeroen
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (4-12-2005 19:43:00)

roberto schreef:

Inderdaad, de glazen in een discotheek springen toch ook niet gelijk als je hard aan het draaien bent... wink ;)
Ik neem aan dat de glasplaten op de grond of stalen rek staan. Ik ben bang dat de platen zullen gaan trillen en omdat ze ergens opstaan kapot gaan. Niet door het geluid zelf, maar door hetgene waar de platen opstaan. Het lijkt mij dat ze in een discotheek wel rekening hebben gehouden met het inzetten. bijv. een laagje schuim o.i.d. in de sponning.
Topic: discofeestje in werkplaats glaszettersbedrijf? (2-12-2005 22:20:00)
Hallo,
Ik heb 13 dec. weer een discofeestje. Het is de bedoeling dat het keihard gaat. Nu weet ik dat de ruimte waarin het feestje word gegeven, glasplaten staan opgeslagen.

Kunnen die kapotgaan door de druk? en als ze kapotgaan is dat dan mijn verantwoording?

gr jeroen
Topic: dap soundmate 6 (1-11-2005 11:54:00)
mess heb ik de set die je bedoelt gevonden.
betreft de concertserie.
https://highlite.omc.net/index.php/highlite/products/dap_audio/speakers/concert_series

gr jeroen
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (26-10-2005 07:41:00)
laugh :D
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (25-10-2005 23:57:00)
dus ik kan de site gewoon laten bestaan als ik het goed begrijp??
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (25-10-2005 22:14:00)
kan hj mij dan niet aanklagen omdat we de zelfde dj naam en site naam behalve .nl/.com gebruiken?