Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van SoundExperience
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 14 van 20)
Topic: Polonaise (13-11-2007 12:35:00)
Die doet het ook erg lekker
De alpenzusjes.Ik vind van niet, het is een goede foxtrot geen polonaise nr.Topic: Carnaval 2008 (12-11-2007 21:31:00)
)Klopt! Alleen zou ik niet kiezen voor polonaise hollandaise. Eerder kies je voor ritsen ritsen een iets meer uptempo nummer. Frans bauer doet het ook goed zoals aangegeven. De Deurzakkers hebben ook leuke polonaise medleys (lekker makkelijk).Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-11-2007 12:23:00)
calipso schreef:
Hutje op de hei... Van wie was die ook alweer???Die doet het ook erg lekker
Heatside schreef:
'Hé trut' doet het ook erg goed vaak. Is alleen niet altijd toepasbaarIk zat al op dit topic te wachten
.
Dubbel S zonder T heeft een nieuwe: We Blijven Plakken
Shibele: ohlala het zusje van jan smit
Dikdakkers: hobbelpaard heeft ook een duitse uitvoering die erg goed is.
Alle 13 jaanke doen het ook altijd goed, alleen verwacht ik daar nog wel een echte carnavalshit van. Vader Abraham komt ook met een nieuwe hit vertelde die vandaag op tv.
Topic: Polonaise (12-11-2007 21:27:00)
.Dubbel S zonder T heeft een nieuwe: We Blijven Plakken
Shibele: ohlala het zusje van jan smit
Dikdakkers: hobbelpaard heeft ook een duitse uitvoering die erg goed is.
Alle 13 jaanke doen het ook altijd goed, alleen verwacht ik daar nog wel een echte carnavalshit van. Vader Abraham komt ook met een nieuwe hit vertelde die vandaag op tv.
calipso schreef:
bij mij is het met Guus Meeuwis - Donderd en het blikstemt Altijd raak... (terwijl dat vaak mijn bedoeling niet is
)Ik heb het in 10jaar nog niet meegemaakt. Klopt wat je zegt, maar daar werd wel op gelet. Iig beetje kansloze oplossing als je het mij vraagt.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (12-11-2007 12:07:00)Ik zaterdag ook weer iets vaags meegemaakt. We moesten een 11-11 feest draaien in een zaal waar we nog nooit gestaan hadden. In de zaal hing een transmitter (iig zo noemde de eigenaar het). In de zaal hing een lamp aan het dak en die ging knipper als teveel vermogen gebruikt werd. Die moest je goed in de gaten houden want anders werd de groep automatisch uitgeschakeld
. Er was dus ook 1 verplichte groep gereserveerd voor het geluid.
Het is dus 1 keer gebeurd dat alles uitknalde
. Gelukkig konden de gasten het wel begrijpen.
Topic: Polonaise (12-11-2007 11:50:00)
. Er was dus ook 1 verplichte groep gereserveerd voor het geluid.Het is dus 1 keer gebeurd dat alles uitknalde
. Gelukkig konden de gasten het wel begrijpen.Je kan een polonaise ook afbouwen met een nummer waarop je los kan dansen en polonaise kan lopen. Dan zie je vanzelf of er nog animo is
.
Topic: Polonaise (9-11-2007 14:36:00)
.Hangt van de avond af. Soms reageren de mensen er na 10min al niet meer op en soms kunnen ze er geen genoeg van krijgen. Let op je publiek, dat zou genoeg moeten zeggen.
Topic: Versterker bruggen (ervaringen) (6-11-2007 10:37:00)Ik zal binnenkort mijn AA V5001 eens aan de tand voelen a 4250watt op 4 ohm. Keep you posted.
Topic: Iemand ervaring met DAP RS-215 & DAP RS-218B? (5-11-2007 10:39:00)Sorry voor de kick, maar zijn er nog mensen die recentelijk ervaring hebben met de dubbele uitvoering van deze set? Ik moet namelijk binnenkort het geluid verzorgen bij een buitenevenement waar vorig jaar deze set stond. Ik zit nog een klein beetje in de twijfel wat ik hier weg ga zetten.
Topic: Geluid op carnavalswagen (30-10-2007 13:31:00)Die 2x 800watt op 4ohm zal te weinig zijn om een leuk geluid van je wagen af te laten komen.
In een optocht moet je met veel meer rekening houden dan alleen de buitenlucht. Er komt ook nog geluid van de andere wagens, publiek, cafes, enz.
Vorige jaar 4x 700watt AA op een carnavalswagen gezet, maar dit werd nog overdonderd door de andere geluidsbronnen.
In een optocht moet je met veel meer rekening houden dan alleen de buitenlucht. Er komt ook nog geluid van de andere wagens, publiek, cafes, enz.
Vorige jaar 4x 700watt AA op een carnavalswagen gezet, maar dit werd nog overdonderd door de andere geluidsbronnen.