Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 14 van 20)

Topic: DJ-nickname (18-5-2007 11:50:00)
Kittige Steef laugh :D
Topic: Sensation Black edition (16-5-2007 07:25:00)

JeroenVDV schreef:

Zucht. Diepe diepe zucht. Wanneer gaan we weer met z'n allen naar muziek luisteren? Vroeger, ten tijde van de 1e editie van Sensation, was het nog een MUZIEK-evenement.
Dit klinkt een beetje als de dingen die mijn vader zij als ik weer eens naar een osdorp posse concert ging vroeger wink ;) Wordt je niet gewoon oud? wink ;)
Topic: Het bouwen van een case (10-5-2007 18:18:00)
Daar heb ik er al twee van naar de knoppen geholpen bij het vastpoppen van 4 lullige schoteltjes... De derde tang is maar een wat duurdere geworden.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (7-5-2007 20:53:00)
Dat geloof ik ook wel hoor mark, maar zo staat hij op de cd's wink ;)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (5-5-2007 18:03:00)
Toch is het zo dat bij een apparaat in deze prijsklasse het niet zo mag zijn dat zoiets essentieels bij normaal gebruik stuk gaat. Ik ben wel benieuwd of het ook echt op hele grote schaal is...
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (5-5-2007 14:43:00)
Die laatste is toch van DJ Chuckie samen met QF?
Topic: Bevestiging Syrincs topjes (28-4-2007 19:25:00)
hmm, aan de achterkant zitten de koelvinnen in de weg. Je zal toch iets met het gat aan de onderkant moeten...
Topic: Einde Technics SL-1200? (5-4-2007 09:20:00)

partyfish schreef:

Ik ben misschien een beetje dom, maar wat betekend RohS?
Fijn dat jij het vraagt, zie ik er tenminste niet weer zo dom uit wink ;) ashamed :$
Topic: Synq SMX-2 (1-4-2007 11:16:00)
Het is vast heel lief bedoeld maar of een fabrikant nou op dit soort tips zit te wachten...
Topic: Pimp je CDJ-100s (28-3-2007 21:31:00)
mijn god wat lelijk... Komen die dingen nou ook gewoon over de oude covers of zie ik dat verkeerd?