Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 14 van 20)
Topic: nieuwe dj set (20-3-2006 15:04:00)
Ze kosten nochtans even veel!De American Audio heeft Dre's choice, en heb je ook nog een kanaaltje meer
Ik zou persoonlijk meteen de akiyama acura's gaan. krijg je echt geen spijt van.Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 19:23:00)
Ik had geen internet toen ik ermee begon, heb gewoon een draaitafel en wat platen gehaald en ben wat gaan klieren, heb het meeste mijzelf aangeleerd, al kwam ik wel achter een hoop weetjes toen ik new-line tegenkwam en achter stommigheden van mijzelf
(heb bijvoorbeeld heel lang met het contragewicht verkeerdom gedraait
)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (16-3-2006 12:32:00)(heb bijvoorbeeld heel lang met het contragewicht verkeerdom gedraait
)Ik had eerst ook mijn twijfels toen ik dit las, maar hij bestaat echt (heb net even op discogs gekeken)
Topic: American High School Party (14-3-2006 19:39:00)Brimful of Asha (ik weet eigenlijk geeneens waarom maar gewoon
)
Topic: dj gear samenstelling (13-3-2006 20:05:00)
)Coninxke schreef:
Waarom zou je voor de american audio mixer gaan en niet voor de Numark DM-1002MKII?Ze kosten nochtans even veel!
Ik zou persoonlijk meteen de akiyama acura's gaan. krijg je echt geen spijt van.
Persoonlijk zou ik voor de volgende combi gaan:
Mixer:American Audio QD6 a 135€
(Snap overigens niet waarom jullie die numark adviseren?)
TT's:Set Akiyama Acura's a 625€
Naalden zijn ook wel handig:
Of je kiest voor de OM Pro of de concorde
Dan nog een koptelefoon.. monitorset kan altijd nog, kan je niet bij iemand een oude hifi versterker krijgen en wat speakers? scheelt allemaal weer.
Topic: Beste Platen zaak (11-3-2006 11:46:00)Mixer:American Audio QD6 a 135€
(Snap overigens niet waarom jullie die numark adviseren?)
TT's:Set Akiyama Acura's a 625€
Naalden zijn ook wel handig:
Of je kiest voor de OM Pro of de concorde
Dan nog een koptelefoon.. monitorset kan altijd nog, kan je niet bij iemand een oude hifi versterker krijgen en wat speakers? scheelt allemaal weer.
Ik zag net dat dancegrooves een hele restyling heeft gehad en samen is gegaan met een duitse platenzaak: https://dancegrooves.djshop.de/shop/
Of het een verbetering is geworden weet ik niet, ik vind de zaak zo op het eerste oog nog erg wennen
*en ze hebben tegenwoordig ook mp3 downloads!*
Topic: Reggeaton (10-3-2006 13:14:00)Of het een verbetering is geworden weet ik niet, ik vind de zaak zo op het eerste oog nog erg wennen
*en ze hebben tegenwoordig ook mp3 downloads!*
Dan wordt het misschien toch tijd voor vinyl
Topic: nieuwe go knop (10-3-2006 11:13:00)
Was op grooverlover gericht
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (8-3-2006 12:56:00)
Ik was trouwens Sebastian Ingrosso & Steve Angello nog vergeten.
Meesterlijke Producties & Remixes
Topic: Mixen op PC met mixer (8-3-2006 11:31:00)Meesterlijke Producties & Remixes
Denk nou is een beetje logisch na,
JE hebt totaal 4 line inputs nodig op je mixer;
2 van je CD spelers
2 vanaf je PC (Virtuele Cd spelers)
Op je Geluidskaart heb je 2 Outputs nodig (2 virtuele cd spelers)
En nog evt een line in om op te nemen.
JE hebt totaal 4 line inputs nodig op je mixer;
2 van je CD spelers
2 vanaf je PC (Virtuele Cd spelers)
Op je Geluidskaart heb je 2 Outputs nodig (2 virtuele cd spelers)
En nog evt een line in om op te nemen.