Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van CyberDance
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van CyberDance (Pagina: 14 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (18-6-2012 23:06:00)Zeer correctTopic: Het bouwen van een case (15-6-2012 22:42:00)Zelf iemand bijregelen is dan de enige optie ja. Laatste optie is volgende dag terugkomen oid. Normale tarief is dan zeker niet meer van toepassing, maar met de stagehand dagprijs borg heb je het meeste wel gedekt
.
Echter het feit dat men op voorhand pegels kwijt is die men niet terug dreigt te krijgen als ze hun zaakjes niet goed regelen doet wonderen voor wat betreft het zaakjes op orde hebben.Klopt, is ook juist door die eerste reden waarom dat een overweging is.
Sjouwhulp is in mijn geval ook echt enkel sjouwen van/naar (vracht)wagen en/of trappen op/af, veel te zware krachtkabels leggen of opruimen etc.
Verdere techniek en dan zeker de opbouw doe ik altijd met eigen mensen, anders heb je er meer werk aan om ze instructies te geven en te controleren dan dat het tijd oplevert. Enige uitzondering hierop zijn heel goede klanten waarvan ik weet dat ze iemand laten meehelpen die weet wat ie doet.
Zelfs bij iets simpels trussen in/op karren stapelen moet je anders alles 10 keer zeggen of in de gaten houden anders ligt het spul met de koppelingen alle kanten op om maar een voorbeeld te noemen.
Als er op locatie iemand mee wil helpen waarvan ik zie dat ie er kaas van gegeten heeft geen probleem, maar een man voor op/afbouw thuislaten omdat de organisatie nog wel hulp heeft? nevernooit.
Toevallig paar weken geleden op klus nog meegemaakt dat we zelf met volk zat waren maar er bij de afbouw nog wel wat handjes overwaren. Toch maar niet gedaan... Hamer Hamer Hamer (inside Joke)Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (5-6-2012 11:59:00)Haha, ik heb 1x met 8 beveiligers een Turbo set afgebouwd die 5 hoog gestapeld stond. Idee van de organisatie zelf die de betreffende personen goed kende, moest ik de volgende dag niet meer terugkomen. Ging best vlot
, maar normaalgezien beter niet op rekenen idd
.
Wat ik een paar jaar geleden verzonnen heb voor (trappen)sjouwers is gewoon borg rekenen á stagehand dagtarief keer gevraagd aantal personen. Sjouwers aanwezig? Prima en borg keurig terugstorten. Niet aanwezig volgens afspraak borg inhouden en probleem opgelost.
Het is dan niet zozeer om het centen krijgen maar werkt wel als een extra stimulans voor de organisatie om er zeker voor te zorgen dat de betreffende personen er ook echt zijn. Optie 2 is externe handjes gewoon weigeren, waar ik soms heel erg naar neig, maar da's ook niet fair ten opzichte van de mensen die hun zaakjes wél goed regelen.Topic: DJ Software samen laten werken op 2 pc's en 2 controllers (3-6-2012 23:36:00)De functionaliteit zit al in de software blijkbaar, dus waarom zou het niet werken.
Je kan gewoon 2 PC's met een cross kabel aan mekaar knopen zonder verder gedoe met routers oid.
Het enige is dat je afhankelijk blijft van de muziek op de betreffende PC, tenzij je een 3de PC in de mix gooit die dienst doet als server met alle nummers en vervolgens netwerk schijven maken. Maar in welke mate dat goed gaat werken met die software weet ik niet.Topic: Kryptons (26-4-2012 00:01:00)
Ah mixer stukje overheen gelezen, dacht dat het voor cDJ's was waar je het eerder over had.
Overzethoeken is persoonlijk. Ik ken mensen die kiezen voor kleintjes omdat de balhoek dan naar hun idee op de kist kan. Ik ben meer van de grotere overzethoeken met 2 gaten. Vraag is alleen of dat nog gaat passen met zo'n kleine bodem. Anders eens kijken naar de combi overzet/normale hoeken.
Topic: Het bouwen van een case (18-6-2012 22:00:00)Overzethoeken is persoonlijk. Ik ken mensen die kiezen voor kleintjes omdat de balhoek dan naar hun idee op de kist kan. Ik ben meer van de grotere overzethoeken met 2 gaten. Vraag is alleen of dat nog gaat passen met zo'n kleine bodem. Anders eens kijken naar de combi overzet/normale hoeken.
Wellicht een iets groter kistje moeten maken dan
Je hebt de ruimte toch intern nodig anders past er geen CDJ in.
Als je de bodem 5cm intern maakt tot bovenkant sluitprofiel moet je prima uitkomen, heb je tussen de 0.5 en 1cm over tussen hoek en sluitprofiel.
Topic: Het bouwen van een case (17-6-2012 21:19:00)
Je hebt de ruimte toch intern nodig anders past er geen CDJ in.Als je de bodem 5cm intern maakt tot bovenkant sluitprofiel moet je prima uitkomen, heb je tussen de 0.5 en 1cm over tussen hoek en sluitprofiel.
Binnenmaat bodem zal dat zoiets zijn ja incl sluitprofiel, paar mm minder volgens mij nog zelfs. Bodem is eigenlijk zo klein als mogelijk, bij gebruik van platte hoeken zit die beperking in het kleine deel van het vlinderslot. De cut-out daarvan komt tot net tegen het hoekprofiel.
Totale kistje is 14.5 buitenmaat hout-hout zo uit mijn hoofd. Medium inbouwsloten passen prima.
Klik is het meest compact als ze te maken zijn zonder loze ruimte in de kist.
Topic: Het bouwen van een case (17-6-2012 20:07:00)Totale kistje is 14.5 buitenmaat hout-hout zo uit mijn hoofd. Medium inbouwsloten passen prima.
Klik is het meest compact als ze te maken zijn zonder loze ruimte in de kist.
pimmo schreef:
Overzethoeken ook gewoon groot ;) Voor de balhoeken even de 'platte' nemen.Jazeker wel 30/30
Topic: Kijk en luisterdag (10-6-2012 22:45:00)Als het ooit toch nog doorgaat kan ik ook wel van de partij zijn indien gewenst.
Wat meekan indien beschikbaar:
Groot: Turbosound Flood en Flashlight top, 721 sub, Cyber X-Series Top (15/8/1) en sub (2x18)
Klein: Turbosound TCS-612, Cyber PS10 en B18
En bijbehorende versterkers + XTA processing.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (5-6-2012 14:29:00)Wat meekan indien beschikbaar:
Groot: Turbosound Flood en Flashlight top, 721 sub, Cyber X-Series Top (15/8/1) en sub (2x18)
Klein: Turbosound TCS-612, Cyber PS10 en B18
En bijbehorende versterkers + XTA processing.
YourLiVe schreef:
Maar hoe doe je dat dan als die sjouwers er na afloop niet meer zijn, of niet bepaald nuchter meer? Aan het begin van de avond is er altijd hulp zat, het gaat er juist om dat er na het feest niemand meer is... ga je dan je eigen mensen uit bed bellen of van een andere klus af trekken? En dat tegen het normale tarief?
.Echter het feit dat men op voorhand pegels kwijt is die men niet terug dreigt te krijgen als ze hun zaakjes niet goed regelen doet wonderen voor wat betreft het zaakjes op orde hebben.
YourLiVe schreef:
Is ook wel zo maar ik heb het te vaak meegemaakt dat het dus niet goed geregeld is. Bovendien heb je veel meer aan je eigen sjouwhulpen omdat die meer kunnen dan alleen sjouwen (kabels aansluiten en oprollen bijvoorbeeld).Sjouwhulp is in mijn geval ook echt enkel sjouwen van/naar (vracht)wagen en/of trappen op/af, veel te zware krachtkabels leggen of opruimen etc.
Verdere techniek en dan zeker de opbouw doe ik altijd met eigen mensen, anders heb je er meer werk aan om ze instructies te geven en te controleren dan dat het tijd oplevert. Enige uitzondering hierop zijn heel goede klanten waarvan ik weet dat ze iemand laten meehelpen die weet wat ie doet.
Zelfs bij iets simpels trussen in/op karren stapelen moet je anders alles 10 keer zeggen of in de gaten houden anders ligt het spul met de koppelingen alle kanten op om maar een voorbeeld te noemen.
Als er op locatie iemand mee wil helpen waarvan ik zie dat ie er kaas van gegeten heeft geen probleem, maar een man voor op/afbouw thuislaten omdat de organisatie nog wel hulp heeft? nevernooit.
Toevallig paar weken geleden op klus nog meegemaakt dat we zelf met volk zat waren maar er bij de afbouw nog wel wat handjes overwaren. Toch maar niet gedaan... Hamer Hamer Hamer (inside Joke)
YourLiVe schreef:
Dan heb je ook nog de mensen die denken dat "de horeca" of "de beveiligers" wel even meehelpen. Tuurlijk, die staan altijd te springen om te mogen helpen... niet dus.
, maar normaalgezien beter niet op rekenen idd
.Wat ik een paar jaar geleden verzonnen heb voor (trappen)sjouwers is gewoon borg rekenen á stagehand dagtarief keer gevraagd aantal personen. Sjouwers aanwezig? Prima en borg keurig terugstorten. Niet aanwezig volgens afspraak borg inhouden en probleem opgelost.
Het is dan niet zozeer om het centen krijgen maar werkt wel als een extra stimulans voor de organisatie om er zeker voor te zorgen dat de betreffende personen er ook echt zijn. Optie 2 is externe handjes gewoon weigeren, waar ik soms heel erg naar neig, maar da's ook niet fair ten opzichte van de mensen die hun zaakjes wél goed regelen.
Tom schreef:
Zou dit werken?Je kan gewoon 2 PC's met een cross kabel aan mekaar knopen zonder verder gedoe met routers oid.
Het enige is dat je afhankelijk blijft van de muziek op de betreffende PC, tenzij je een 3de PC in de mix gooit die dienst doet als server met alle nummers en vervolgens netwerk schijven maken. Maar in welke mate dat goed gaat werken met die software weet ik niet.
LERR = lamp sensor vindt dat ie niet hetzelfde ziet als wat de huidige status zou moeten zijn, dus wellicht gevalletje kapotte lamp idd.
Dat hij volledig blokkeert is goed mogelijk. Ik weet dat het in ieder geval zo is in HOT mode (stroom eraf geweest en lamp moet nog afkoelen voor ie weer aanmag) en bij temp-errors (lamp gaat uit en rest blokkeert).
Dat hij volledig blokkeert is goed mogelijk. Ik weet dat het in ieder geval zo is in HOT mode (stroom eraf geweest en lamp moet nog afkoelen voor ie weer aanmag) en bij temp-errors (lamp gaat uit en rest blokkeert).