Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 14 van 20)
Topic: carnavalsmuziek 2012 (28-2-2012 22:32:00)
Ik draai jaarlijks in Esbeek het Prinsenbal en tonpraatavond. Ook her en der in de regio met carnaval waar veel esbeekenaren komen. Daar is het al jaren een hit. Samen met Der Alte Dessaur die dit jaar pas opkwam hier en van voorgaande jaren Fritske D'n Olifant van Wc Experience. Zorg wel dat je bij de laatste je speakers goed vast hebt staan en je met je dj meubel op een podium staat want ze beuken goed lomp op elkaar in! Schijnt toch iedereen leuk te vinden :PJa inderdaad..
Vond het vreemd dat zn plaat het zo goed deed in Esbeek..
Had van te voren nog nooit van die plaat gehoord
Topic: carnavalsmuziek 2012 (28-2-2012 16:46:00)Die deed het in de andere zaal ook erg goed.
Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is,
vroegen ze bij jou ook Moskau aan?
Die plaat deed het ook geweldig in de grotere zaal..Topic: Vervanger voor mijn tops (28-2-2012 16:44:00)
SoSa schreef:
Oh jij bedoelt in Schuttershof? Haha!Ik draai jaarlijks in Esbeek het Prinsenbal en tonpraatavond. Ook her en der in de regio met carnaval waar veel esbeekenaren komen. Daar is het al jaren een hit. Samen met Der Alte Dessaur die dit jaar pas opkwam hier en van voorgaande jaren Fritske D'n Olifant van Wc Experience. Zorg wel dat je bij de laatste je speakers goed vast hebt staan en je met je dj meubel op een podium staat want ze beuken goed lomp op elkaar in! Schijnt toch iedereen leuk te vinden :P
Vond het vreemd dat zn plaat het zo goed deed in Esbeek..
Had van te voren nog nooit van die plaat gehoord
SoSa schreef:
Kleintje Pils & DJ Maurice - Der Alte Dessaur. (Was een hele goede. Iedereen zakte mee naar de grond. Deed het heel leuk!!)Waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben is,
vroegen ze bij jou ook Moskau aan?
Die plaat deed het ook geweldig in de grotere zaal..
Altijd gemakkelijk als je je budget vermeldt en of je al een versterker tot je beschikking hebt of dat je die er ook nog bij moet kopen..
Topic: carnavalsmuziek 2012 (23-2-2012 13:23:00)Wat bleek voor jullie echt de knaller te zijn?
Hier bleven ze toch Gas op die lollie en ik neem je mee van het feestteam aanvragen..
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (23-2-2012 13:20:00)Hier bleven ze toch Gas op die lollie en ik neem je mee van het feestteam aanvragen..
Dus waarschijnlijk de bedoelde combi met de CDJ 850, als nieuwe DJM 700 als ik het zo begrijp..
Topic: phantoom (22-2-2012 22:32:00)Zou ik het dan beter op het signaal van de DI kunnen zetten?
DI is zelf niet te voeden via fantoom voeding, anders was het al helemaal geen probleem.
Gaat om behringer Ultra DI pro..
Wat is dan verstandiger, op de ontvanger van de SM of op de DI?
Topic: phantoom (22-2-2012 20:15:00)DI is zelf niet te voeden via fantoom voeding, anders was het al helemaal geen probleem.
Gaat om behringer Ultra DI pro..
Wat is dan verstandiger, op de ontvanger van de SM of op de DI?
Vanuit hier ook nog een vraagje over phantoom voeding..
Bij gewone dynamische microfoons is het geen probleem als er 48V opstaat had ik al gelezen.
Maar mijn vraag is, kan het ook geen kwaad bij de ontvanger van een draadloze Shure SM 58?
Mocht dit geen probleem zijn komt dit heel goed uit namelijk, want het mengpaneel wat gebruikt wordt gaat per 6 kanalen wel of geen fantoom voeding..
Topic: carnavalsmuziek 2012 (16-2-2012 15:41:00)Bij gewone dynamische microfoons is het geen probleem als er 48V opstaat had ik al gelezen.
Maar mijn vraag is, kan het ook geen kwaad bij de ontvanger van een draadloze Shure SM 58?
Mocht dit geen probleem zijn komt dit heel goed uit namelijk, want het mengpaneel wat gebruikt wordt gaat per 6 kanalen wel of geen fantoom voeding..
Ik denk dat ik laat je thuis een hele grote gaat worden.
En koekoek van Jettie Pallettie zal het ook goed doen.
Ookal vind ik het nummer zelf niks, zal dat melodietje het toch doen..
Topic: schoolfeest thema's (15-2-2012 19:18:00)En koekoek van Jettie Pallettie zal het ook goed doen.
Ookal vind ik het nummer zelf niks, zal dat melodietje het toch doen..
Aah.. Op die fiets.. Ik had al zoiets verwacht eigenlijk
Topic: schoolfeest thema's (15-2-2012 18:34:00)
Misschien heel raar, maar wat moet ik me voorstellen bij een P-feest?