Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Knorrepot

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 14 van 20)

Topic: Advies bij eerste EV RX set (17-1-2013 15:43:00)
Wellicht niet geheel thuis, maar heb het nog niet in het 2e hands forum gezet. Ik heb hier nog 4 EV CP3000S amps staan, zo goed als nieuw, met het groene front. Deze gaan het liefst per 2 weg. Daarnaast nog 1 of 2 DC-one processors, amper 5x aan de stroom gehangen.

Bij interesse graag een pm.
Topic: geluids setje. (15-1-2013 15:32:00)
Nexo is lichtgewicht.

Edit: ik zie dat deze al verwijderd is van MP. Maar er staat vaak genoeg wat op.

De EV-zx3 die ik nog in de verkoop heb is lichtgewicht, evenals de CP amps.
Groot is het zeer zeker niet! Ik heb 4 amps staan, dus uitbreiden met een stel subs is geen probleem, de processor ondersteunt dit uiteraard.

Zelf ben ik niet zo'n fan van actief in kroegjes, men kan er meestal niet afblijven! Alle gevolgen van dien.
Topic: geluids setje. (15-1-2013 10:17:00)
Zoek je nieuw of 2e hands?
En welke muziek maakt de 5 man in jullie formatie?

Op marktplaats staat ook nog een setje Nexo PS10 incl 1 ls500, systeem amp en bekabeling. Dan ben je voor 3000 euro o

Prima voor cafés etc. Word er echter harde rock oid gespeeld, zijn er betere alternatieven.
Voor dat geld heb ik ook nog wel een setje 2e hands EV ZX3 met een EV DC-one processor en een EV CP3000S amp. Voor kroegen ook meer dan voldoende.

De genoemde Meyer en Nexo set zijn kwalitatief wel een stapje hoger dan de EV en Dynacord.
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (10-1-2013 09:21:00)
Jup, dat weet ik.

Klankmatig gaan deze amps het zeker niet worden ben ik al wel achter!
Topic: Oudjaars avond feestje. (30-12-2012 23:13:00)
In Winterswijk zit een verhuurder waar je prima kunt huren, zonder zelf hals overkop een set speakers moet kopen. Mocht dit niet binnen het budget vallen (ik ken de verhuurder) is een ritje richting Groenlo ook een optie. Wij hebben ook een budgetline, voor het kleine budget huur klussen.
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (30-12-2012 00:29:00)

bomdes schreef:

Nee dat hebben we laten varen. Eerst de kat uit de boom kijken met de nieuwe regelgeving op zowel de geluidslimiet in België als de vernieuwde wetgeving op aansprakelijkheid bij dronkenschap...
Ah oke. Ik kreeg al niks weer op mijn mail betreft de ps15. Hier inmiddels de floot uitgebreid.
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (29-12-2012 14:05:00)

bomdes schreef:

is dan idd de recentste. ieder zen meug natuurlijk, maar nog nooit klachten gehad over de NXAMP :)
Dat zeg ik ook niet. Heb ook geen klachten.
Jij inmiddels al aan de nexo dan?
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (28-12-2012 22:34:00)

bomdes schreef:

met de laatste firmware erop? want dat maakt weldegelijk een groot verschil
Load 3_11 naar mijn weten de meest recente. Zitten de stm presets ook in.
Topic: EV CP3000S icm Nexo NX242 (28-12-2012 00:43:00)
Inmiddels ook een nx4x4 in het vergelijk opgenomen, maar om deze klankmatig nou zo hoog te plaatsen is een ander verhaal...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (26-12-2012 23:17:00)

Tom schreef:

en waarom terug dan geen rijplaat?
Die zouden zijn opgehaald door zijn broer?? Zeer vaag verhaal allemaal. Hoop er nooit meer te komen in ieder geval