Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 13 van 20)

Topic: bodypack (25-7-2007 22:59:00)
Als je gaat investeren in een toekomstige set, zou ik toch even door sparen voor een betere draadlose set, Shure of Sennheiser bijvoorbeeld, dan koop je iets waar je jaren plezier van hebt.
Topic: Tiësto geen trance meer? (25-7-2007 14:46:00)
Ik denk dat het er bij een goed dj om gaat of hij een groots feessie kan bouwen, en dat kan ie als 1 van de besten. En daar gaat het uiteindelijk om.Bij alle grote DJ's.
Topic: bodypack (25-7-2007 14:16:00)
Ik neem aan dat het voor computergebruik (skype of zoiets ) is, en dat hoort het weer niet op dit forum thuis.
Topic: hq power verticale rookmachines (23-7-2007 23:32:00)
Er even vanuit gaande dat het kookpunt van water bij 100 gr. ligt, zal dat wel weg zijn, het residu is dan dus niet het water.
Topic: Kids Disco (22-7-2007 21:09:00)
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik ben dan ook niet zo'n carnavaller ashamed :$
Dan even naar de platenzaak en bestellen.
Topic: TT's of CD's; En welk van deze opties? (22-7-2007 20:54:00)
Dan zou ik persoonlijk eens gaan rond kijken voor een 2e hands Technics SL 1200, zijn er zat van in de aanbieding.
En hier op het forum is 2e hands een hoop vinyl te vinden
Topic: Kids Disco (22-7-2007 20:52:00)
Had je hem niet beter in Italie kunnen kopen op schijf? Hier is hij geloof ik nog niet bekend.
Topic: Lichtplan... (22-7-2007 20:45:00)

Bassie Rassie schreef:

moet jij even dit filmpje bekijken.
En wat probeer je te bewijzen? magertjes.

@ Hugo: parren zijn basis, ik zou toch overwegen deze er, met een leuk setje statieven en parbalkjes, bij de eerste set bij te nemen. Heel veel aanvragen komen niet verder dan zo'n basissetje, kan je beter zelf hebben dan steeds moeten huren.
Topic: TT's of CD's; En welk van deze opties? (20-7-2007 23:02:00)

miel schreef:

Nu als allereerste: CD's of Vinyl! Het muziekaanbod qua Club etc is op vinyl stukken groter, maar ook stukken duurder. CD's zijn uiteindelijk goedkoper, maar er is veel minder muziek voor beschikbaar.
Is dat zo?? ik hoor steeds meer klachten dat er op vinyl steeds minder uit komt, uitzonderingen van b.v. oldschool daargelaten. Er zijn zat sites te vinden tegenwoordig waar nagenoeg alles is te downloaden, en dan heb ik het over de legale manier.

Verder, je kan Killaah aanvallen maar je bent inderdaad de zoveelste die het forum vraagt een keus voor je te maken. Kijk naar wat je zelf graag draait, ga eens kijken in een shop of je met de genoemde spullen overweg kan en evt. lekker kan draaien en maak je keuze. De tips omtrent dit onderwerp zijn echt bijna allemaal al een keer gegeven. En verder is het uitzoeken van een set vaak een persoonlijke voorkeur.

Succes verder.
Topic: Geluid Paradiso(A'dam) te slecht (17-7-2007 20:58:00)
Toch doet rock het altijd erg goed in Paradiso. Paar keer naar Golden earring geweest daar, niks mis mee, maar die zullen hun eigen geluidsman en misschien wel set bij zich hebben.