Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 13 van 15)

Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (27-2-2007 15:13:00)

Mr. Edie schreef:

Jeckyll & Hyde - Vicous Circle
Is die überhaubt al uit?

Vind ik een leuke onbekende plaat:
DJ Digress - Extreme Elektroshock (Mikesh Mix)
Topic: Muziek voor volleywedstrijd? (14-2-2007 14:18:00)

big bang schreef:

Die opmerking van wel of niet scoren ging over een hockey wedstrijd, niet over een volleybal wedstrijd sneaky :Vwink ;).
Sorry, zal volgende keer beter de posts daarvoor lezen!
Topic: Muziek voor volleywedstrijd? (14-2-2007 12:28:00)

JeroenVDV schreef:

Emile Schuur schreef:

misschien wordt er wel helemaal niet gescoord! laugh :D
Op hockey-evenementen wordt er dunkt mij genoeg gescoord, zeker door de DJ laugh :D
Haha dat zeker Jeroen ;)
Hoe wil je trouwens bij een volleyball wedstrijd niet scoren? Volgens mij gaan ze door totdat er 3 sets zijn gewonnen toch? :P
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (22-7-2006 17:33:00)

Steef schreef:

Liever de Gebroeders Ko versie Boten Anna
Ik heb een boot, ik heb een hele mooie splinternieuwe boot!

laugh :D
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (20-7-2006 22:27:00)

Eric schreef:

Op nummer 7 binnengekomen in de top 50 shocked 8O (mede dankzij het pluggen door Beelen en de Wild vrees ik laugh :D)

ericsamandj schreef:

Ik denk dat het akcent word met jokero,klinkt geweldig in t gehoor en is mee te zingen.vindt t wel een beetje o-zone achtig.maar let maar op hij zal wel bekend worden.
Hmm nee denk het echt niet. 't Is op zich gewoon een saai nummer wink ;) Toen ik 'm toch eens draaide werd ik allerminst vrolijk aangekeken razz :p
Ligt er een beetje aan waar je hem draait hè vriend, als je op een hardstylefeest/avond daar mee komt aanzetten krijg je wel van die Rob Gee taferelen..
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-7-2006 22:23:00)

Tribal Chef schreef:

hmmz kan hem echt niet vinden ook niet in zn discography, kan je me missch aan een site met een sample ofzo helpen? je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt razz :p

Ik moet trouwens nog zeggen dat ik Outwork - Electro ook veel in de clubs gehoord hebt.
Terecht Elektro is een superplaat!
Topic: Sensation Black edition (17-7-2006 10:39:00)

DJ Delay schreef:

Stevo_JD schreef:

DJ Delay schreef:

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Jij wordt uitgenodigd als artiest voor een feest om daar op te treden. Wat moet 'ie dan in hemelsnaam doen? De microfoon neergooien en wegstappen? Het zijn job om dan door te gaan lijkt me. Ik vind niet dat hij het OP DIE MANIER uit lokt, hij doet gewoon zíjn ding. Dat wij (het publiek) dat niet respecteren, is gewoon omdat wij van andere muziek houden. Dat hij andere muziek maakt is niet zijn schuld..
Sorry hoor, maar als je na 20 minuten boegeroep en bier na je kop roept dat het losgaat in de ArenA, dan ben je verkeerd bezig. Als je doorgaat, en je aanpast aan het publiek, DAT doe je. Ze huren je in om het publiek te vermaken, niet om voor jezelf op te treden.

En Rob Gee als hardcore dj, zeer gerespecteerd. En dan met Kurtis Blow (dj). Dan verwacht ik geen rock achtig iets! Ik ging ook zoizo voor de rest, en dat vond ik geweldig!
Kijk daar heb je een punt, maar dat heeft niks te maken met dat hij zou moeten stoppen. Als je daarvoor opgenomen wordt, tja, don't blame him, blame id&t. Dat is nu al tijdje bezig tegen hem en er zijn gewoon hele goede argumenten tegen. Zoals die laatste van jou, dat als je naar Black komt je geen rockoptreden verwacht. Trouwens ze hebben het al vaker geflikt! Kijk nog maar eens terug op Trance Energie, wie stond daar een paar liedjes te blèren? Iedereen vond het ballen, maar daar heb ik verder niet zoveel ophef over gehoord. Natuurlijk is dit incident véél groter geworden door het slaan/schoppen van die jongen uit het publiek die het podium op komt. Maar het is nu al vaker gebeurt. Id&t moet gewoon lekker naar z'n roots, en proberen wat terug te gaan naar de reden waarom we vroeger allemaal naar Sensation wilde.
Topic: Sensation Black edition (16-7-2006 14:59:00)

DJ Delay schreef:

Rob Gee had ook gewoon op het publiek moeten reageren, het was ZO ONGELOOFLIJK DUIDELIJK dat het niet gewaardeerd werd, en TOCH ging hij door. Zo lok je het natuurlijk wel uit, hoe slecht die vent ook is...
Jij wordt uitgenodigd als artiest voor een feest om daar op te treden. Wat moet 'ie dan in hemelsnaam doen? De microfoon neergooien en wegstappen? Het zijn job om dan door te gaan lijkt me. Ik vind niet dat hij het OP DIE MANIER uit lokt, hij doet gewoon zíjn ding. Dat wij (het publiek) dat niet respecteren, is gewoon omdat wij van andere muziek houden. Dat hij andere muziek maakt is niet zijn schuld..
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (29-6-2006 13:17:00)

DJ Dummie schreef:

D-block vs S-Te-Fan - U will be dancin
Ondertussen nu al 3 maanden geleden gereleased, maar hij is wel lekker ja =)

Mijne nu:
Gizmo - Bangin´
Vorwerk - Cambodia/Vietnam
Beatraxx - Scratch (Vinyl Edit)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-6-2006 10:31:00)

mark_dabomb schreef:

Is dat niet Wavelab met Exceptional in Olav z'n remix?
Jep!
Wave Lab - Exceptional (Olav Basoski remix)

[edit]Maar ondertussen vind ik ook
Fuf feat Meleny - Exceptional (Olav Basoski remix)
gevonden op www.djwitek.prv.pl...

Precies dezelfde plaat?

[edit2] ik krijg m'n vorige post niet verwijdert... ashamed :$