Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 13 van 20)

Topic: Carnaval 2008 (22-12-2007 12:23:00)
Maarten heeft dus weer hard gewerkt om een knaller te krijgen ;-)
Maarten heeft weer veel uitgebracht ja laugh :D hij wil natuurlijk proberen 2007 te evenaren.
Topic: Carnaval 2008 (21-12-2007 23:16:00)
De Sjonnies - M'n fiets is gejat
Happy Hour Crew - Goeie Moggel
Topic: Carnaval 2008 (16-12-2007 18:02:00)
Als we het toch over lokale hits hebben dan doet Pap en Pudding het ook wel goed met De tieten van Marielle.
Topic: Carnaval 2008 (15-12-2007 13:08:00)
Vorig jaar ijzersterk met carnaval, en dit jaar ook weer super: De Toffe Pheren: Ik Dans Met Jou De Samba. Als 2e liedje: Toffe Pheren Polonaise.
Topic: Particuliere verhuurder gezocht (9-12-2007 17:14:00)
He Ferry,

ik heb je net een mailtje verzonden.

over het verhuur setje vor de carnaval.
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 15:38:00)

DJ-XL schreef:

Meestal worden de oudere liedjes ook het bekendst, volgens mij shocked 8O. Meestal komen de nieuwste liedjes allemaal net voor carnaval.
Klopt, maar ik zou met carnaval niet dag sinterklaasje of conga gaan draaien wink ;).
Topic: Carnaval 2008 (26-11-2007 10:58:00)
Deze nummers zijn al wel redelijk oud. Ik denk alleen dat de Dikdakkers - Hobbelpaard de carnaval halen dat is immers in duitsland ook een hele grote hit geworden.
Topic: Carnaval 2008 (24-11-2007 11:54:00)
Nieuws:

We dachten bijna dat we niets meer van de Sjonnies zouden horen, want ze hadden geen platencontract meer. Tot onze grote verbazing werd deze week zowel een nieuw album als nieuwe single uitgebracht: M’n Fiets Is Gejat. Om nog even bij de feestmuziek te blijven: De winnaars van het carnavalslied van Rijsbergen: Johan En Janneke met hun liedje: Tis Nie Niks.
Topic: Carnaval 2008 (23-11-2007 15:17:00)

Heatside schreef:

Weer een kanshebber, gisteren kreeg ik de nieuwe CD-single van de 7th Heaven Brothers in mijn handen gedrukt. Hier op staat het nieuwe nummer 'Zing maar mee' en een remix van hun eerder uitgebrachte nummer 'Ik geloof'.
Zing maar mee klinkt erg leuk en kan best eens een paar keer voorbij komen met carnaval, de remix die ook op de single staat vind ik iets minder maar dat komt misschien omdat ik hun normale versie van ik geloof erg leuk vind klinken.
Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook al 'krakers' gehoord hebben...

Alaaf!!
Het is alleen jammer dat de 7th Heaven Brothers niet zuiver zingen laugh :D.
Topic: Polonaise (13-11-2007 15:32:00)

calipso] schreef:

De Alpen Expres is er ook 1.
Tingelingeling, Anton aus Tirol is er ook een.