Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Jelmer

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 13 van 20)

Topic: Einde Technics SL-1200? (8-6-2007 10:22:00)
Het mooie van digitaal is juist dat je het jezelf zo moeilijk kunt maken als je maar wilt. Van de super overzichtelijke 2 decks software met eventuele midi controler die mijn nichtje van 8 nog kan bedienen tot de enorm uitgebreide ableton set-up met 100 midi toeters en bellen enz enz.
Topic: Muziek voor bij een piratenfeest (5-6-2007 21:24:00)
"piet piraat, piet piraat, schip ahoi hoi hoi" laugh :D

De tune van die kinderserie "piet piraat" moet vast ergens te vinden zijn.
Topic: subwoofer trilt raar (4-6-2007 22:11:00)

Mick-X schreef:

Ik heb het bedrijf gemailt en ben wachtend op reactie.
Wat als ze niks willen omruilen? is er niks van garantie? ik bedoel ... een speaker van 320 euro die na 3 maanden zo'n mankement vertoond is ook niet leuk...
Je had gewoon keurig recht op garantie............totdat je hem open ging schroeven.
Topic: subwoofer trilt raar (4-6-2007 21:09:00)

dj-d schreef:

Je belt de zaak op waar je deze speakers hebt gekocht, legt het uit en vraagd wat de volgende stap is/gaat worden.
Maar was het niet handiger geweest omdat te doen VOORdat je de kasten op ging schroeven?? shut up :X
Topic: We hebben een nieuw vip lid (4-6-2007 19:49:00)
gefeliciflapstaard happy :)
Topic: BPM Studio (31-5-2007 10:50:00)
Als ik je goed begrijp staat er in de map waar de MP3 staat nu ook een ander bestandje. Ableton doet dat ook, ik neem aan dat hij daarin de "warp infromatie" zoals de markers e.d. opslaat. Lekker laten staan dus want dan heeft het programma dat de volgende keer weer meteen paraat. Ik heb geen idee of dit bij BPM studio ook zo is...
Topic: Beatmixen (30-5-2007 13:44:00)
Och, uiteraard is elke vakman(of hobbie-bob zoals ik) kritisch op zijn collega's niets mis mee. Maar of iemand kan beatmatchen zal me een worst zijn. Hij staat daar om een mooi feest tegeven en als het hem/haar lukt om mij een goede avond te bezorgen is het mijn held!
Ik heb wel eens technische perfecte sets gehoord maar niemand werd er warm of koud van, maar ook wel eens een DJ met enorme houtje-touwtje mixen die de hele zaal mee kreeg. Als ik dan moet kiezen wie ik op mijn feest wil dan weet ik het wel!
Topic: Laadtijden CD Spelers (26-5-2007 06:11:00)
Dat van die honderdsten van secondes is inderdaad mischien een beetje overbodig, maar of ik ze nou afrond of de persoon die ze leest maakt dan ook niet zo veel uit wink ;)
Topic: Laadtijden CD Spelers (25-5-2007 08:28:00)
cd speler: cdj-100

Leeftijd: onbekend (tweede hands gekocht maar zeker niet jonger dan 2 jaar)

5 Orginele cd's gebruikt van verschillnde leeftijd allen zonder krassen.

Gemeten vanaf moment dat de cd speler hem "greep".

Snelste:4.27
Traagste:4.68
Gemiddelde: 4.57
Topic: waarom geen Dre's choice voor? (24-5-2007 23:43:00)
Puik plan, ik ga morgen eens met de stopwatch naast mijn cdj-100 zitten, ben toch een dagje vrij happy :)