Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Braz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 13 van 20)
Topic: USB-kaart (1-4-2004 15:11:00)
thanx! had hetzelfde ook al gevonden. 30 euro en je hebt twee usb-poorten. Dan de creative mp3+ erop en ik heb prima geluid op mijn laptop en ik kan al mijn platen gaan digitaliseren en een live-setje opnemen! Welk progje raden jullie aan om dit te doen? iets van cool-edit of audicity?
Topic: USB-kaart (1-4-2004 14:52:00)heb nog ff gekeken. Ik zie achterin de laptop twee min of meer vierkante uitgangen naast elkaar(de een ietsjes groter als de ander) met in de kleine 3 goudkleurige pinnetjes en de ander een stuk of tien van die pinnetjes. (hoop dat ik het zo duidelijk omschreven heb) zijn dit dan de usb-poorten. Ik heb wel twee van die PCMCIA-slots aan de zijkant zitten.
Topic: USB-kaart (1-4-2004 13:06:00)heb ff wat rondgezocht op internet, maar ik snap niet helemaal wat zo'm PCMCIA kaart inhoudt. Kom er zoveel tegen, maar geen een geluidskaart (allemaal controllerkaarten ofzo, ben echt een n00b)
Is die PCMCIA-kaart al op zich een geluidskaart, of is het een kaart waar ik dan een extrene USB-geluidskaart aan kan hangen? (ben zelf nogal geinteresserd in de mp3+ van creative)
Help, wie legt me dit uit?!
Topic: USB-kaart (1-4-2004 11:53:00)Is die PCMCIA-kaart al op zich een geluidskaart, of is het een kaart waar ik dan een extrene USB-geluidskaart aan kan hangen? (ben zelf nogal geinteresserd in de mp3+ van creative)
Help, wie legt me dit uit?!
volgens mij heb ik ze gevonden. Zitten er twee bovenelkaar met idd en drukknopje ernaast. Dus een externe geluidskaart is mogelijk gelukkig!
Weet je zo in welke prijsklasse ik die dingen moet plaatsen?
Topic: USB-kaart (1-4-2004 10:27:00)
Weet je zo in welke prijsklasse ik die dingen moet plaatsen?
weer een term die me niets zegt, helaas.
Begin me echt dom te voelen, maar hoe ziet zo'n slot er dan uit? Is het trouwens niet vreemd dat deze dingen niet op deze laptop zitten? Hij is nog geen anderhalf jaar oud...
Topic: USB-kaart (1-4-2004 09:51:00)
Begin me echt dom te voelen, maar hoe ziet zo'n slot er dan uit? Is het trouwens niet vreemd dat deze dingen niet op deze laptop zitten? Hij is nog geen anderhalf jaar oud...Die zitten er dus bij mijn laptop niet op, helaas
betekend dat dat het aansluiten van een externe geluidskaart niet mogelijk is?
Topic: USB-kaart (1-4-2004 09:27:00)
betekend dat dat het aansluiten van een externe geluidskaart niet mogelijk is?Dat heb ik (draai windows XP) maar heb geen flauw idee hoe zo'n USB-poort eruit ziet....
Topic: USB-kaart (1-4-2004 09:15:00)
En ik zou idd naar de pc-winkel kunnen gaan, ware het niet dat ik tot vanavond laat op mijn werk zit en die jongen van wie ik die laptop kan kopen zo snel mogelijk antwoord wil hebben; zijn meer kopers en het is echt een aantrekkelijk prijsje
Topic: USB-kaart (1-4-2004 09:14:00)
Help,
kan een laptop kopen (medion, pentium 3, 1,2 GhZ). Nu wil ik deze gebruiken om mijn platen te digitaliseren en live-setjes op te nemen. Ik heb al heel wat posts doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat ik het beste een externe USB-geluidskaart kan kopen, bijv de MP3+. Maar kan er op elke laptop zo'n externe usb-kaart? Waar moet ik dan naar kijken? Er zitten een hoop in- en uitgangen op mijn laptop (ja ik ben een n00b op dit gebied)
Topic: draaien mbv laptop? (30-3-2004 11:09:00)kan een laptop kopen (medion, pentium 3, 1,2 GhZ). Nu wil ik deze gebruiken om mijn platen te digitaliseren en live-setjes op te nemen. Ik heb al heel wat posts doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat ik het beste een externe USB-geluidskaart kan kopen, bijv de MP3+. Maar kan er op elke laptop zo'n externe usb-kaart? Waar moet ik dan naar kijken? Er zitten een hoop in- en uitgangen op mijn laptop (ja ik ben een n00b op dit gebied)
en kan ik met final scratch ook meteen mijn platen digitaliseren? Dat zou echt een uitkomst zijn zeg! kan u namelijk voor weinig een goede laptop kopen (Merk: Medion Microstar Proccesor: P3 1,2 GHz
Geheugen 512 MB
Harddisk: 30 GB
Floppy drive
DVD/CD speler
56K Modem
Netwerkkaart
Infrarood
TV-out + kabels
Muis
+ alle software die nodig is
(Windows 98/2000/XP, Office 2000/XP, DVD software etc.
Is dit geschikt voor final scratch, volgens mij wel als ik de topics goed heb doorgelezen.
Geheugen 512 MB
Harddisk: 30 GB
Floppy drive
DVD/CD speler
56K Modem
Netwerkkaart
Infrarood
TV-out + kabels
Muis
+ alle software die nodig is
(Windows 98/2000/XP, Office 2000/XP, DVD software etc.
Is dit geschikt voor final scratch, volgens mij wel als ik de topics goed heb doorgelezen.