Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 12 van 20)
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (3-11-2007 20:54:00)
) Die kan je misschien wel wat regelen
Heb ik al gehad :P Hij is een klasgenoot, een goede vriend en we hebben dezelfde hobby... Maar hij wist ook alleen maar de standaardadresjes en hij gaf ook al aan dat Reflexion (ook voor hem, in dat geval) te duur is. Er zijn een aantal prijzen voor me onderweg, dus t komt wel goed
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (16-10-2007 18:17:00)
Als je dat spul ook verhuurt kun je me uiteraard altijd een prijsje op de mail doen. Wie niet waagt wie niet wint.Stockaudio is normaal best prijzig, maar ik zal hen ook eens mailen want ze hebben geen beamers/schermen op hun prijslijst staan.
Reflexion ken ik goed en is sowieso te duur.
RB Sound verhuurd niet, voor zover ik weet.
Thanks voor de reacties.Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (15-10-2007 15:56:00)
Voor geïnteresseerden de prijzen die ik heb gekregen (overal naar het goedkoopste gevraagd):
1. Beamer [180,-] Scherm [50,-]
2. Beamer [157,-] Scherm [47,-]
3. Beamer [125,-] Scherm [75,-]
4. Beamer [79,-] Scherm [25,-]
5. Beamer + Scherm [100,-]
Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW. Opvallend vond ik offerte 2, waar men voor die prijs een spanscherm van 244*183cm verhuurt.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (31-10-2007 13:54:00)1. Beamer [180,-] Scherm [50,-]
2. Beamer [157,-] Scherm [47,-]
3. Beamer [125,-] Scherm [75,-]
4. Beamer [79,-] Scherm [25,-]
5. Beamer + Scherm [100,-]
Alle genoemde prijzen zijn excl. BTW. Opvallend vond ik offerte 2, waar men voor die prijs een spanscherm van 244*183cm verhuurt.
Uiteraard wordt er ook overdag gereden. Maar met een doorsnee drive-in ben je toch voornamelijk 's avonds of in het weekend onderweg.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (31-10-2007 13:50:00)Het voordeel wat je in deze branche hebt is dat je voornamelijk 's avonds en 's nachts onderweg bent. Dergelijke bedrijfswagencontroles vinden meestal overdag plaats.
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (16-10-2007 23:24:00)MarcelV schreef:
Neem eens contact op met Lars A. (Neem aan dat je weet ik bedoel
) Die kan je misschien wel wat regelen
Andy S&L schreef:
En anders heb je mij ook nog
MarcelV schreef:
Stockaudio? Reflexion? RB Sound?Reflexion ken ik goed en is sowieso te duur.
RB Sound verhuurd niet, voor zover ik weet.
Thanks voor de reacties.
Na wat gemail denk ik dat ik er met MG van dit forum verder wel uit kom. Van AV Point heb ik inmiddels een offerte, maar dat vond ik een beetje prijzig. Indien je nog een suggestie hebt kun je die uiteraard hier kwijt; is misschien wel handig voor een volgende keer.
Verhuurders in Maastricht lijken me een beetje te ver weg, want dan betaalt de klant alleen al 30 euro extra voor de transportkosten (is natuurlijk afhankelijk van het soort klus en budget of de klant dit ervoor over heeft).
Bedankt.
Topic: Beamer + scherm huren, omgeving Sittard-Geleen (15-10-2007 08:55:00)Verhuurders in Maastricht lijken me een beetje te ver weg, want dan betaalt de klant alleen al 30 euro extra voor de transportkosten (is natuurlijk afhankelijk van het soort klus en budget of de klant dit ervoor over heeft).
Bedankt.
Wie kan mij vertellen waar ik in de omgeving Sittard-Geleen een beamer met scherm kan huren? AV-Point in Heerlen heb ik inmiddels gemaild. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Topic: Het bouwen van een case (10-10-2007 12:37:00)Ik zie wielplaten die niet zijn doorgetrokken tot onder het hoekprofiel. Is hier bewust voor gekozen?
Verder ziet het er erg verzorgd uit. :)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-10-2007 20:28:00)Verder ziet het er erg verzorgd uit. :)
Als je
- een hoop losse meuk in een auto gooit;
- en dat ook nog eens hoog opstapeld;
krijg je er uiteindelijk inderdaad meer in dan iemand die
- zijn parren netjes aan t-barren heeft hangen;
- overal flightcases voor gebruikt;
- niet te hoog opstapeld om te voorkomen dat een kist door een raam gaat bij het remmen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (6-10-2007 23:05:00)- een hoop losse meuk in een auto gooit;
- en dat ook nog eens hoog opstapeld;
krijg je er uiteindelijk inderdaad meer in dan iemand die
- zijn parren netjes aan t-barren heeft hangen;
- overal flightcases voor gebruikt;
- niet te hoog opstapeld om te voorkomen dat een kist door een raam gaat bij het remmen.
Valt wel mee... Als je hem vergelijkt met andere auto's uit dezelfde klasse past hier echt niet veel meer in. Dan kun je beter een Renault Espace hebben. Voordeel van de Renault is dat alle stoelen er helemaal uit kunnen. In de zafira kun je de bank wel snel wegschuiven, maar hij neemt nog altijd plaats in beslag.