Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stevo_JD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 12 van 15)

Topic: Zomerhit van dit jaar??? (15-5-2007 17:26:00)

roberto schreef:

Ik zet mijn centjes op Bon Sinclar - Sound of freedom

sad :(
Dat denk ik ook.. Maar, hij is wel vrij vroeg hoor!
Topic: Bouw geluiden gezocht (15-5-2007 17:25:00)

Crxtreem schreef:

Ik zoek samples met bouw geluiden.

Bijvoorbeeld:

Boor/sloophamers
Betonmolen
heien
Zaag
hamer
boormachine
etc.

Heeft iemand deze toevallig?
Of waar kan ik deze het beste zoeken.
Heb al op diverse sites gekeken maar nog niet het gene gevonden wat ik zoek.
Misschien kun je wel iets uit een Bob de Bouwer serie halen, weet jij veel wink ;)
Topic: Tiësto geen trance meer? (12-5-2007 18:03:00)

Tuneboy schreef:

Voor zulk een professioneel forum te zijn vind ik toch dat hier heel wat bekrompen mensnen zitten...
Dus jij vind dat mensen met een andere mening bekrompen zijn, dat is dan ook niet echt volwassen.

Ik kreeg altijd een gevoel van kippenvel bij de echte Tiësto sound, dat ben ik gewoon kwijt. Dus vind ik dat daar wel iets over mag zeggen toch?
Topic: Tiësto geen trance meer? (11-5-2007 16:59:00)

Mr. Edie schreef:

Ik ben geen Tiesto liefhebber, ik vond het al wat bergaf gaan sinds "love comes again" etc, toch vind ik het niet vreemd dat iemand na een tijd een beetje wisselt in genre... Ook ik (misschien omdat ik jong ben?) ben na een hele tijd het een beetje beu en probeer een andere richting zoals techno, electro, house o.i.d..

Commercieel vind ik wel meevallen, ik denk niet dat dat het is waarvoor Tiesto het doet (anders zei hij ook niet zelf dat ie niet meer beste DJ genoemd wilde worden, toch?).. Bovendien puilt z'n bankrekening vast voldoende uit voor z'n hele leven luxe te kunnen leven.. wink ;) Én hij zal het óók niet doen om zijn fans eens even lekker te gaan pesten hoor.
Ik ben zelf ook 18 jaar, dus daar zal het niet aan liggen hoor..

Maar daarom heb ik dit topic ook geopend! Beetje gezonde discussie moet wel kunnen. Mijn punt is dus dat meneer het zichzelf gewoon te makkelijk maakt. Daar kun je het mee eens zijn of niet happy :)
Topic: Tiësto geen trance meer? (11-5-2007 11:20:00)

Sylvia schreef:

Vreemd dat vernieuwend direct statusverlagend zou moeten werken.
Zie je het over 40 jaar voor je? Tiësto, de King of Trance? Hij is Elvis niet.
Kom op, een paar jaar geleden zag iedereen Tiësto ongeveer als een wereldverbeteraar. Maar door van die vreemde uitspraken (bijvoorbeeld over zijn mening dat hij de enige DJ is die plezierig draait), zakt hij wel heel snel in.

Wat er gezegt wordt over de verkopen, helemaal gelijk! Dat is dus ook een punt: Tiësto wordt mainstream, alleen maar voor de centen. En als dan de opmerking komt, "zijn vorige producties waren ook commercieel", dan ben ik het daar mee eens, maar dan hebben we het wel over nummers met originele insteek. Wat hij nu produceert is niet meer als knip- en plakwerk voor mijn gevoel.
Topic: Tiësto geen trance meer? (10-5-2007 18:14:00)

voltcontrol schreef:

Stevo_JD schreef:

Dré schreef:

Stevo_JD schreef:

Als ik Marcel Woods strik voor een feest wil ik zijn sound, datzelfde geldt voor Coone en ook voor Gregor Salto. Dan neem ik niet genoegen met zijn idee van "variatie."
Je zou bijna denken dat hier gesproken wordt over een jukebox/verzamel CD...
Ik begrijp 'm niet sorry.. shut up :X
Er word bedoeld dat als je geen variatie toestaat je net zo goed een verzamelcd met nummers van de dj in kwestie kan opzetten. (duh?)
Nee oké duidelijk.

Ik sta zeker wel variatie toe! Alleen door de king of trance... Hmm ik heb het er niet zo op. Vind zijn nieuwe producties gewoon niet denderend. Zeker de liedjes die ik ook zo met fruityloops kan maken vind ik gewoon ronduit slecht. In dat geval is Armin Tiësto helemaal voorbij gestreefd.

Het gaat om de status van een DJ als Tiësto, dat ik daar minder snel iets "vernieuwends" van zou respecteren. Dat was ook een van de redenen om dit topic te openen!
Topic: Tiësto geen trance meer? (9-5-2007 23:36:00)

Dré schreef:

Stevo_JD schreef:

Als ik Marcel Woods strik voor een feest wil ik zijn sound, datzelfde geldt voor Coone en ook voor Gregor Salto. Dan neem ik niet genoegen met zijn idee van "variatie."
Je zou bijna denken dat hier gesproken wordt over een jukebox/verzamel CD...
Ik begrijp 'm niet sorry.. shut up :X
Topic: Tiësto geen trance meer? (7-5-2007 23:49:00)

sonic boom schreef:

Blijft nog steeds kortzichtig, in mijn ogen dan.
Een dj in de plaatselijke club of disco staat 3/4 van de avond niet datgenen te draaien wat hij graag wil, omdat het publiek aldaar ook andere dingen wil horen. Daarom zal hij het nog wel geweldig vinden om er te draaien, anders staat hij er niet, ongeacht de muziek dus. Zo zie ik het dus ook met mijn drive in show, anders was ik wel gestopt met muziek aan anderen uit dragen.

Jij praat over feesten waar je naar toe gaat om specifieke muziek te luisteren, een DJ als Tiesto zal daar idd niet aan komen zetten met hip-hop of classic rock als er trance gevraagd word. Het ontneemt hem in ieder geval niet het recht om te produceren in elke stijl die hij wil, muziekmaatschappijen zien tenslotte de cd's wel zitten. Anders brengen ze hem ook niet uit.
Platenmaatschappijen zullen de komende jaren alles uitbrengen waarop Tiesto staat, al worden het ballades met een hoog violen gehalte. Ik ben er overigens wel mee eens dat een DJ een brede smaak mag/moet hebben. Maar bij een Pro DJ is dat nou net even anders als bij een "doodgewone" drive-in of in de plaatstelijke kroeg. Als ik Marcel Woods strik voor een feest wil ik zijn sound, datzelfde geldt voor Coone en ook voor Gregor Salto. Dan neem ik niet genoegen met zijn idee van "variatie."
Topic: Tiësto geen trance meer? (14-4-2007 17:14:00)
Wat ik zo vreemd vind is dat hij toch een trancemeester is, gezien zijn achtergrond. Er zijn nu toch ook nog genoeg andere trance DJ´s? En Housedj's, uhm die zijn er ook wel meer dan genoeg. Het is waar dat house nu veel meer in is, maar dat betekent toch niet direct dat "de grootste DJ" van de wereld meteen van stijl verwisseld. Ik dacht altijd dat er werd gezegt: "Tiësto is speciaal omdat hij echt van zijn muziek houdt" en "Hij leeft voor trance". Nou, ik zie het, als dit trance is, dan is mijn moeder 18. Beetje jammer, hardcore DJ's gaan toch ook niet opeens jumpdraaien, omdat dat nu eenmaal in is? Stick to your roots, er zijn al genoeg andere mensen die de Housescene regeren en ik zie daar geen plek in voor Tijs.
Topic: Tiësto geen trance meer? (14-4-2007 11:11:00)
Ik heb eventjes gezocht naar een oud topic, maar de laatste was van 2004 en sterker nog: die was gesloten. Hierbij dus een nieuw topic over een van de beste DJ's van de wereld. "De beste DJ", volgens eigen zeggen. Ik heb er een opmerking over en die kunnen jullie wederleggen of juist be-amen. Het gaat over zijn nieuwe CD Elements of Life. De tracks worden als warme broodjes verkocht op Dance-Tunes en dergelijke, maar overal staat nog 'trance'.

Als we luisteren naar zijn track 'Elements of Life' met BT, hoor ik eerder House. Zijn andere tracks zou ik ook eerder kunnen bestempelen als zweverige house. Over 'Carpe Noche' en 'Everything' nog maar te zwijgen.

Overigens nog iets heel anders, luister eens naar de track Break my fall op Dance-Tunes: https://main2.dance-tunes.com/home.php?pagina=#. Hier hoor ik toch echt meteen de kick uit het programma Fruityloops, dat jullie allemaal wel kennen..
Dus: Valt Tiësto met zijn nieuwe CD nogwel onder Trance?