Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 12 van 20)

Topic: Carnaval 2008 (24-1-2008 01:26:00)
ja het blijft moeilijk te zeggen wat nu de hit wordt in 2008 met carnaval..
Echte carnavals muziek wordt helaas alang niet meer veel gemaakt.

Maar draai je dit jaar in een gelegenheid waar veel JONGE jongeren zijn koop dan de SRV MANNEN - OJEE. een hele grote kans dat dit een knaller wordt in 2008.

Ja en voor de rest allemaal een fijne carnaval. Denk dat we het gelukkig allemaal veel te druk hebben....

Met vriendelijke groet,
De Directie wink ;)
Topic: Carnaval 2008 (22-1-2008 18:08:00)

DJ-XL] schreef:

Wat denken jullie dat de knaller zal worden?
Het wordt "witlof" of "in de blote kont" of "zwaai eens even naar mijn vogeltje"...
Topic: Carnaval 2008 (21-1-2008 21:42:00)
Witlof shocked 8O
Topic: Brom door voeding note-book (19-1-2008 19:57:00)
En als je je laptop ongeaard aansluit ?
Topic: Carnaval 2008 (16-1-2008 22:18:00)

DJ-XL schreef:

Ik koop toch liever albums hoor ^^, bij free record shop is het dan wel 2 singles voor 5 euro (dacht ik) maar daar staat dan (meestal) 1 liedje op. Een album kost zo'n 16 euro, dus zeg maar 6 singles voor 15 euro. Terwijl er op een album meestal 20 staan.

Ik ga dan liever voor een album, alleen koop ik singles als ik hem echt nodig heb omdat die niet op albums te vinden is.
Je moet ook niet bij de Free record shop kopen shut up :X.
Topic: Carnaval 2008 (7-1-2008 20:52:00)
https://web.omroepbrabant.nl/carnaval/kiesjekraker/

De caranvalshit 2008 verkiezing.... Uhum natuurlijk rob stemmen laugh :D.
Topic: Carnaval 2008 (3-1-2008 13:44:00)
Vrijwillig dat geloof ik niet.

Ad Zat & Wim Pin – Ne Straatjoekel
Topic: Carnaval 2008 (2-1-2008 23:04:00)

DJ-XL schreef:

Die DJJoz woont hier 6 huizen verderop :')

Verder nog een liedje:
Huub Hangop - Tosti
Hermien - Bi-bi-bi bianca
Dubbel S zonder T - We blijven plakken
Ben je ook bij zijn cd presentatie geweest??? laugh :D playbekken kan die goed. Verder vind ik het nummer eigenlijk maar niks. Huub Hangop heeft weer een lekker irrie nummer en ik denk dat die het wel goed gaat doen.
Topic: Carnaval 2008 (26-12-2007 19:50:00)
Limburg is sowieso een verhaal apart laugh :D
Topic: Studiereis over het Internet: Meten met Sia SmaartLive 5. (24-12-2007 16:52:00)
Goed initiatief René.... Ik ga dit topic zeker volgen.