Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Braz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Braz (Pagina: 12 van 20)
Topic: minimale techno (26-4-2004 14:56:00)
Wellicht kunnen mensen die zo'n optie op hun mixer hebben er de toegevoegde waarde van uitleggen?Ze werken niet altijd, vooral als er een stevig bassloopje doorheen komt, dan knippert ie vaker.
Maar het nut is dat wanneer je nog niet echt goed kunt beatmatchen, de bassen van beide platen voor je gehoor door elkaar heen lopen en je niet weet welke je wanneer hoort/bij welke plaat hij hoort en of de plaat die je inmixt nou sneller of langzamer moet... met die lampjes kun je zien (in combi met goed luisteren welke bas bij welke plaat hoort. En dan kun je gaan proberen te matchen...Topic: dj's gezocht (26-4-2004 11:53:00)
Hoezo, TEVEEL mooie vrouwen. Toch nooit mooie vrouwen genoeg of wel Reind? en wat is dan het goede doel?
Topic: dj's gezocht (16-4-2004 09:26:00)ja, want illegaal dowmnloaden doen we hier niet aan he!
Topic: USB-kaart (1-4-2004 15:51:00)
nog leuke releases spilly waarvan je denkt, die moet je hebben in een goede minimale set?
Topic: Beat Counter (26-4-2004 12:10:00)sylvia schreef:
Je moet de lampjes in hetzelfde tempo laten knipperen. M.i. een beetje vreemd, want dat is volgens mij hetzelfde als de beat gelijk laten lopen op gehoor, maar dan visueel.Wellicht kunnen mensen die zo'n optie op hun mixer hebben er de toegevoegde waarde van uitleggen?
Maar het nut is dat wanneer je nog niet echt goed kunt beatmatchen, de bassen van beide platen voor je gehoor door elkaar heen lopen en je niet weet welke je wanneer hoort/bij welke plaat hij hoort en of de plaat die je inmixt nou sneller of langzamer moet... met die lampjes kun je zien (in combi met goed luisteren welke bas bij welke plaat hoort. En dan kun je gaan proberen te matchen...
wat nobel, dat je alleen nog mar voor de fun draait. Vroeger wel voor geld gedraaid dan? En waarom nu niet meer? Kijk, ik HOEF er geen geld voor te hebben, maar als men geld aanbied dan kom ik niet gratis draaien hoor Reind. Dus ik vind het nogal nobel dat je jezelf nu voor niets aanbiedt. Bij deze geboekt voor het eerste feest!
Wat draai je eigenlijk voor 'n muziek reind? Of is dat teveel om op te noemen?
Topic: dj's gezocht (23-4-2004 10:54:00)
Wat draai je eigenlijk voor 'n muziek reind? Of is dat teveel om op te noemen?Reind schreef:
Als er teveel mooie vrouwen zijn wil ik ook wel een keer komen draaien voor het goede doel
Beste mensen,
allereerst bedankt voor alle reactie's. Om het forum niet te vervuilen zal ik wat meer criteria geven:
genres: house, tech-house, techno, minimal
Graag mensen met wat ervaring, maar die nog wel op zoek zijn naar een plek om te draaien. (Dus net een stapje beter dan een serieuze beginner)
We hebben niet al te veel geld, aangezien het geen commercieel feest is. Het moet binnen een cultuurpodium passen.
Graag reacties op mijn e-mail met: naam, leeftijd, stijl, evt wat je vraagt, hoeveel ervaring, eigen website
En voordat iedereen gaat vragen hoe het staat met het feest: het staat nog in de kinderschoenen, heb pas twee gesprekken gehad bij het cultuurpodium, maar het ziet er goed uit. Geduld dus!
Nogmaals bedankt
Topic: minimale techno (14-4-2004 13:49:00)allereerst bedankt voor alle reactie's. Om het forum niet te vervuilen zal ik wat meer criteria geven:
genres: house, tech-house, techno, minimal
Graag mensen met wat ervaring, maar die nog wel op zoek zijn naar een plek om te draaien. (Dus net een stapje beter dan een serieuze beginner)
We hebben niet al te veel geld, aangezien het geen commercieel feest is. Het moet binnen een cultuurpodium passen.
Graag reacties op mijn e-mail met: naam, leeftijd, stijl, evt wat je vraagt, hoeveel ervaring, eigen website
En voordat iedereen gaat vragen hoe het staat met het feest: het staat nog in de kinderschoenen, heb pas twee gesprekken gehad bij het cultuurpodium, maar het ziet er goed uit. Geduld dus!
Nogmaals bedankt
Toch nog bedankt voor de late rsactie Spil! Ik heb die studio1-serie inmiddels ook ontdekt, maar nog niets van aangeschaft. (weinig geld op het moment) Valt me trouwens wel op dat er in de media steeds meer geschreven wordt over deze minimale variant op techno, maar dat er nog maar weinig feestjes worden gegeven waar deze muziek aan bod komt. (ben nu tegengekomen: Simplon, doornroosje en Voltt, maar daar houdt het mee op) Komt dat omdat deze stijl gewoon nog niet populair genoeg is of omdat er weinig dj's zijn die deze stijl goed beheersen?
Ik ben namelijk met het cultuurpodium in Oss bezig met brainstormen over dance-avonden. Ik, en de mensen bij het cultuurpodium, hebben weinig verstand van het opzetten van een dance-feest, maar we willen wel heel iets anders doen dan de meeste discotheken en grotere parties hier in de buurt. Ik zat dus persoonlijk te denken aan een 'minimal-avond' aangezien dat een redelijk nieuwe stroming is (en ik het heerlijk muziek vindt). maar dan moeten er wel genoeg betaalbare dj's zijn die zo'n avond willen vullen. Wellicht ken jij mensen (of jijzelf) die daaraan mee willen werken????
Topic: USB-kaart (5-4-2004 09:16:00)Ik ben namelijk met het cultuurpodium in Oss bezig met brainstormen over dance-avonden. Ik, en de mensen bij het cultuurpodium, hebben weinig verstand van het opzetten van een dance-feest, maar we willen wel heel iets anders doen dan de meeste discotheken en grotere parties hier in de buurt. Ik zat dus persoonlijk te denken aan een 'minimal-avond' aangezien dat een redelijk nieuwe stroming is (en ik het heerlijk muziek vindt). maar dan moeten er wel genoeg betaalbare dj's zijn die zo'n avond willen vullen. Wellicht ken jij mensen (of jijzelf) die daaraan mee willen werken????
er zitten idd wel twee usb-poorten op..... heb de laptop toch maar niet gekocht, want met het oog op hardware-uitbreidingen lijkt me een gewone pc toch wat goedkoper.
Maar bedankt dat jullie allemaal wilde meedenken en alle tips. Wist bijvoorbeeld niet dat bij de mp3+ een software programma zat om mee op te nemen. Dit progje zal wel veolstaan, want het is allemaal redelijk nieuw vinyl dat ik ga digitaliseren...
Topic: USB-kaart (1-4-2004 15:54:00)
Maar bedankt dat jullie allemaal wilde meedenken en alle tips. Wist bijvoorbeeld niet dat bij de mp3+ een software programma zat om mee op te nemen. Dit progje zal wel veolstaan, want het is allemaal redelijk nieuw vinyl dat ik ga digitaliseren...Imcowelter schreef:
Ik gebruik zelf een programma van Steinberg. Vraag me even niet hoe het heet, want het schiet met echt even niet te binnen, en ik kan het hier niet voor je nakijken. Cooledit is ook prima te gebruiken. Als je eens wat demo's download dan kun je een beetje uitzoeken welke jij het fijnst vind werken. Als je dan een keus gemaakt hebt dan koop je de volledige versie.
ja ik snap dat die kaart in de laptop blijft zitten en je er verschillende dingen op aan kan sluiten. En dan moet ik van mijn geluidskaart (gaat een minijack in) naar de line-OUT van mijn mixer? (tulpaansluiting)
Topic: USB-kaart (1-4-2004 15:32:00)ff voor de zekerheid. het aansluiten gaat als volgt: laptop <-- PCMCIA-kaart <--USB geluidskaart--> met minijack/tulp naar -->line out mixer. dan nog een progje op laptop om mee op te nemen en voila.....daar ligt mijn demo!?