Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 12 van 20)
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (27-5-2006 13:27:00)
Ik heb hier ook al een tijd een nuo staan; en ik kan je verzekeren dat dit hiet in ieder geval niet zo is. knoppen zitten rock solid.Topic: BUBBELING NUMMERS ?!? (20-5-2006 11:32:00)
Ik zat toevallig net maar eens een demo te proberen van ableton, maar ik vind er persoonlijk geen drol aan, je hoeft bijna niets meer te doen; dat maakt het draaien toch niet leuk meer :S
Er zijn mensen die er idd alles uithalen, maar het gros niet volgens mij...
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (25-5-2006 14:16:00)Er zijn mensen die er idd alles uithalen, maar het gros niet volgens mij...
Rutgerlan schreef:
Draai maar eens voorzichtig de potmeters naar z'n max. Dan zal je merken dat je nog een 2 mm (speling) verder kunt draaien. Dat ligt niet aan de potmeters, maar aan de knoppen die op de potmeters zitten. Misschien dat het mierenneuken is, maar het viel mij gewoon op in vergelijking met de Dateq, waar alles als een huis vast zit. Maar goed, genoeg off-topic
Dan mag je toch wel eerst je huiswerk doen; praise cats en bubbeling?
[EDIT: @ Max; zou kunnen inderdaad; if so; heb ik niet gezegd
]
Topic: Centraal Examens 2006 (18-5-2006 19:54:00)
[EDIT: @ Max; zou kunnen inderdaad; if so; heb ik niet gezegd
]Inderdaad over die klachten; het is altijd erg makkelijk om iemand anders te schuld te geven van je falen/slechte voorbereiding (al was ik net zo vroegâh)
Topic: Centraal Examens 2006 (17-5-2006 18:38:00)Ik was in die tijd aardig roekeloos, vandaar dat ik ook maar tot mavo was gekomen, wel met topcijfers zonder iets te doen; nu achteraf denk ik van l*l had nou wat beter je best gedaan, maja verstand komt met de jaren.
Ik kom er evengoed wel, het duurt alleen nu wat langer; Mbo->Hbo
Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel gefeest heb als in die periode
Topic: Centraal Examens 2006 (17-5-2006 18:22:00)Ik kom er evengoed wel, het duurt alleen nu wat langer; Mbo->Hbo
Maar ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel gefeest heb als in die periode
Ik krijg weer helemaal heimwee naar vroeger als ik dit allemaal lees
, voor mij is het alweer 8 jaar geleden. Zat ik nog maar lekker alleen op school; nu ben ik aant werk en tegelijkertijd HTS aant doen, best pittig
Topic: Hoe maak je karaoke?? (17-5-2006 17:57:00)
, voor mij is het alweer 8 jaar geleden. Zat ik nog maar lekker alleen op school; nu ben ik aant werk en tegelijkertijd HTS aant doen, best pittig
Zonder geluidsverlies?? ik heb er idd een hoop over gelezen, maar het lijkt mij dat je toch ook frequenties weghaalt die bij de muziek horen.
Topic: Hoe maak je karaoke?? (16-5-2006 21:57:00)Gebruik de zoekfunctie eens.. is al een aantal malen gevraagd.
Maar in princiepe komt het erop neer dat dit niet mogeljk is.
Topic: Mix Stijlen?? (8-5-2006 16:02:00)Maar in princiepe komt het erop neer dat dit niet mogeljk is.
'Tja en zo kan je er nog wel 1000 opnoemen, wees eens creatief, eq van de Nuo gaat diep zat overigens (indien hij hetzelde is als de nuo5 killt hij zelfs).
Ga gewoon lekker kloten tijdens je overgangen, je hoort vanzelf wel wanneer iets wel of niet goed klinkt. er zijn zo vreselijk veel soorten overgangen te maken, het is net hoe gek je het zelf wilt maken..
Dat van die vaste volgorde moet je zo snel mogelijk uit je hoofd zetten! wordt erg snel saai voor het publiek. Elk nummer vraagt gewoon weer om een andere aanpak.
Topic: Eerste Techno Plaatjes (23-4-2006 15:06:00)Ga gewoon lekker kloten tijdens je overgangen, je hoort vanzelf wel wanneer iets wel of niet goed klinkt. er zijn zo vreselijk veel soorten overgangen te maken, het is net hoe gek je het zelf wilt maken..
Dat van die vaste volgorde moet je zo snel mogelijk uit je hoofd zetten! wordt erg snel saai voor het publiek. Elk nummer vraagt gewoon weer om een andere aanpak.
Ik heb er nog wel een paar honderd te koop
Maar even zonder gein, je kunt gewoon de shops induiken en luisteren wat je leuk vind, of via een internet webshop waarbij je alles ook voor kan luisteren.
Of bedoel je meer een beetje de laatste "hitjes" ?
Maar even zonder gein, je kunt gewoon de shops induiken en luisteren wat je leuk vind, of via een internet webshop waarbij je alles ook voor kan luisteren.
Of bedoel je meer een beetje de laatste "hitjes" ?