Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Knorrepot

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 12 van 20)

Topic: Stel je even voor... (11-4-2013 17:17:00)
Lijkt wat op ps10 toppen?
Topic: Shure SLX beta58 draadloze micro (11-4-2013 11:35:00)

Jake schreef:

sennheiser heeft altijd mijn voorkeur genoten, maar iemand zei dat die Line 6 V75 beter was wat betreft klank.
Dat heeft voornamelijk te maken welke kop je er op gebruikt!
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-4-2013 15:57:00)
De dapjes zijn redelijk acceptabele dingetjes voor t geld ;-) De voorgaande processor was ook in zeker 4 verschillende jasjes te vinden, intern allemaal gelijk! Haha
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-4-2013 14:58:00)
Ziet er uit als een dap processortje
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (8-4-2013 08:50:00)
Een ps15 r2 set is echt wel een set die je rx set vervangt, zeker in geluidskwaliteit! Let wel, wil je een ps15 echt aan het werk zetten met een nx amp, is 1 rs15 een beetje karig.. Dan zou ik eerder op een rs18 overstappen. Dit maakt echt wel een verschil!

Daarnaast wel relatief grote kast.. Voor de ps8 en ps10 zijn resp de ls400 en ls600, nexo komt in Frankfurt met de ls18 een enkel 18 bandpass sub voor o.a. Onder een ps15 en geo s12. Deze zo ik even afwachten, dan heb je ook zeker een behoorlijk compacte set.
Topic: Nieuwe versterkers DAP (Stage-Amp) (14-3-2013 11:34:00)

dexter schreef:

En hoor of merk jij enig verschil tussen Camco en Dap?
Ja in de portemonnee! laugh :D

Nu even serieus, verschil is er wel, zou ook niet best zijn als dat niet zo is. Een vortex 6 klink iets voller, iets steviger als je begrijpt wat ik bedoel, de stage amp iets ieler om het zo maar te noemen.

Als je dan ook een nx amp on het vergelijk mee neemt ben ik om en word het 100% de nx amp. Klinkt weer een stuk warmer / deftiger dan een camco. Een eerlijk vergelijk is dit niet, de settings voor de ps10 zijn hierin aangepast en dus niet gelijk met de nx 242 processor.

Ligt er ook aan met welke muziek je het vergelijk maakt. Is test steeds met de zelfde muziek, gewoon omdat ik dit ken. (Donald Fagen - Nightfly) daarnaast wil ik ook wel eens een nummertje van de 538 Ibiza top 50 of Dance smash cd er door gooien.
Topic: Nieuwe versterkers DAP (Stage-Amp) (13-3-2013 12:20:00)

Kvdb013 schreef:

Krijg enigszins het idee dat dap hier zijn b merk status verliest? shocked 8O
Dat denk ik ook niet. Er word nog een hoop zooi gemaakt, je moet alleen de goede artikelen er tussenuit kunnen filteren ;-)

Inmiddels 2 rackjes met 2x 4.0 en een nx242 processor. Word weg gezet op een setje ps10r2 met ls600 subs en of de ps15.
Naast een rack met camco's en de nx amps zijn dit toch prima klinkende rackjes die relatief goedkoop verhuurd kunnen worden met bovengenoemde setjes. Voornamelijk cafe en disco setjes. De klant hoort het verschil niet.
Topic: welke luidspreker beluisteren voor aanschaf (10-3-2013 19:18:00)
Moet het nieuw zijn? Of is 2e hands ook een optie? Een nexo ps10 zit momenteel op wen 500 euro stuk ;-)
Topic: Nieuwe versterkers DAP (Stage-Amp) (8-3-2013 11:14:00)

Hollender schreef:

Is de 4.4 werkelijk het prijsverschil waard met een 4.0?
Ik meende tussen de 2 en 300 euro. Maar pin me er niet op vast. wink ;)
De 4.4 wil wel lekker drukken op de sub. Afgelopen weekend geprobeerd, de hele avond tot net onder de clippers. De amp geeft geen kik happy :)
Topic: kasten voor 18inch JBL speakers. (7-3-2013 09:11:00)

Watt-Xtra schreef:

Mochten het de 2241 h zijn, dan heb ik wel een goed ontwerp...
Ook wel lege als geladen kasten volgensmij laugh :D