Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TB (Pagina: 12 van 20)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (4-7-2010 12:51:00)

ideedeluxe schreef:

Vlak voordat je gaat bouwen een heel feest aflassen om het weer... angry

Geboekt voor een beachparty, iedereen zit naar buienradar te loeren en iedereen denkt oei...oei... Uiteindelijk is het nog steeds droog, maar mijn avond is wel...verklooid!

Aan de andere kant...het zal maar wel met bakken naar beneden komen en je houdt het daadwerkelijk niet droog, dan heb je weer gezeur over de afwikkeling van de schade...maar goed...zonde. Ik ben altijd wel te porren voor een feestje...ook met slecht weer! laugh :D
Tentje boven booth en amprack, en je bent klaar toch?
Topic: DAP X-12 aansturen met een Crown XTI 4000 of 2000 (30-6-2010 10:44:00)
4000 nemen, als je toch de keuze hebt. Bigger amps sound better!
Topic: DBX EQualizer of toch niet.. (29-6-2010 00:10:00)
Dat is inderdaad de budgetlijn. FCS 960, zoek daar maar eens op wink ;) .

Overigens ben ik het eens met wat hier al gezegd is, tweedehands dn-360's zijn goed betaalbaar en de rider-acceptability is prima!
Topic: subwoofer max 220 euro (28-6-2010 19:40:00)
En lichter, ook niet onbelangrijk.

Qua klankeigenschappen gaat het argument echter niet op (lekkere dichtheid!)

Overigens: verf erop en daar heb je je vochtbestendigheid?
Topic: Virtual DJ + DMC 2 + Windows 7 probs (28-6-2010 19:39:00)
Punt is dat er geen drivers beschikbaar zijn voor xp... (van de laptop dan).

Verder blijk ik nu ook problemen te hebben met onze desktopcomputer. Je moet telkens de driver van de USB-geluidskaart opnieuw installeren, anders werkt hij niet.
Topic: subwoofer max 220 euro (28-6-2010 18:14:00)

djyves schreef:

Even een lijstje voor je gemaakt:

plaatje mdf 18 euro (mdf is lekker goedkoop, maar natuurlijk is de kwaliteit niet zo goed)
Wat bedoel je met "maar natuurijk is de kwaliteit niet zo goed"?
Topic: Virtual DJ + DMC 2 + Windows 7 probs (28-6-2010 18:00:00)
Mweh, het probleem is dus niet opgelost.

Het werkt allemaal voor geen meter. Of de geluidskaart(en) werkt niet goed, of de controller niet. Tegenwoordig twee computers mee en twee geluidskaarten (beide ESI). Altijd wel een combi van het een of het ander dat werkt shut up :X .
Dit is natuurlijk niet de manier en het maakt mij enorm agressief (de laptop mag blij zijn dat ie niet door de ruit ligt!). Wat moet ik in hemelsnaam doen om een stabiel systeem te krijgen?

Denon HC-4500, werkt dat wel ipv de crappy DMC2/ESI combi?
Topic: Virtual DJ + DMC 2 + Windows 7 probs (16-6-2010 22:10:00)
Nou het probleem is opgelost...

Door de geluidskaart rechtstreeks aan te sluiten op de laptop, en niet via de hub, werkt de controller gewoon prima?!?! Wat een gezeik met die computers...
Topic: Virtual DJ + DMC 2 + Windows 7 probs (24-5-2010 13:22:00)
Inderdaad, hij maakt gebruik van de standaard HID-drivers...

Iemand nog suggesties? Dit is namelijk een hele vervelende situatie...
Zou het mogelijk met een Denon HC4500 opgelost zijn?
Topic: Virtual DJ + DMC 2 + Windows 7 probs (23-5-2010 17:22:00)
Ik kan helemaal gek zijn, maar ik kan nergens een driver vinden voor de DMC2? Op de website van numark is alleen CUE te downloaden, maar er wordt met geen woord over drivers gesproken...