Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Sonic boom

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 11 van 20)

Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 14:46:00)

SoundExperience schreef:

- Brand-alarmen die niet worden afgekoppeld.
Of zeggen dat ze het wel gedaan hebben en er op de avond zelf achterkomen dat het niet zo is laugh :D
Brandalarmen mogen hier niet eens afgekoppeld worden, Plastic zakje over de melder plakken wil echt goed helpen laugh :D
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 17:39:00)

JeroenVDV schreef:

sonic boom schreef:

Photoshop, voordeel daar is multiple layer werken, dus als je een foutje maakt kan je of die laag weggooien of je hoeft maar op 1 laag te gummen.
Tja, ben je een vector aan het tekenen, klik je een andere layer aan, en is de vector niet meer te bewerken. Pak lekker Photoshop om je vakantiekiekjes mee te bewerken, en gebruik Illustrator waar 't voor gemaakt is (namelijk onder andere logo's en drukwerk ontwerpen).
Ieder het zijne, lijkt me.
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 13:49:00)

dexter schreef:

Ik wil ook een logo gaan ontwerpen maar waar deden julie dat mee?
Photoshop, voordeel daar is multiple layer werken, dus als je een foutje maakt kan je of die laag weggooien of je hoeft maar op 1 laag te gummen.
Topic: DJ-nickname (29-8-2007 20:58:00)
Steve woods bestaat al, amerikaanse jungle/ urban/ garage DJ. En volgens mij loopt er hier in europa ook 1 van rond. En dan iets met trance !?!?!
Topic: Post hier je logo! (29-8-2007 20:54:00)
klak dan maar laugh :D
Topic: Audacity geluid opnemen (29-8-2007 20:51:00)
Kijk eerst even of in het configuratiemenu of bij geluiden en audioinstellingen je geluidskaart bij alle instellingen goed staat gekozen als voorkeur.

Verder staat er, als het standaard scherm open staat een microfoontje met een keuze menu er onder of naast, als je daar op klickt kan je die keuze maken, ik geloof "wat men hoort".
Topic: Audacity geluid opnemen (29-8-2007 19:53:00)
Ik denk dat je "wat u hoort" moet selecteren.
Topic: Feest voor jong en oud (21-8-2007 18:27:00)

W0uter schreef:

ik ga meestal naar moeder/oom/vader/tante etc. om te vragen of zei nummers herkennen die zij echt leuk vinden. Die slaan dan vaak ook aan bij andere mensen van die leeftijd.
Dat is een goede manier. wink ;)
Topic: Filmpje lichtset (21-8-2007 18:25:00)
Ik vind voor een promo de muziekkeuze nou ook niet bepaald handig, tenzij je natuurlijk een gemiddelde leeftijd van 13 jaar als klantenkring wilt binnen halen shut up :X
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (21-8-2007 11:57:00)

Dj-Ferry schreef:

Niet aan website's oid beginnen. Dat is mijn mening. De kans is daar groter op dat je gepakt wordt.
shocked 8O Waar moet je voor gepakt worden dan??? shocked 8O

Hier doen we aan visitekaartjes, flyer op locatie weg hangen, visitekaartjes achterlaten bij locatie, advertenties op locale internetprovider prikbord, telefoongids, gouden gids, drive in startpagina, een heel aantal bruiloftswebsites, bedrijvenpagina's plaatselijke internetprovider, kleding, weggeefshirtjes af en toe, wat kinderen rond laten lopen in kindermaat bedrijfs t-shirts etc. En veel aandacht besteed aan de notering bij Google, msn search en andere grote zoekmachines.