Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stevo_JD
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Stevo_JD (Pagina: 11 van 15)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (5-8-2007 16:49:00)En hoe kom jij hierbij?1/ de voorlaatste keer dat ik 'm zag stond ik opzij op het podium, dus kon alles goed "in 't oog houden" (en dan weet ik 't als DJ wel héél snel
)
2/ de laatste keer dat ik 'm zag stond ik naast de lichtregie (en ken 1 vd betrokkenen persoonlijk)
3/ waarom mag de booth niet gefilmd/in beeld gebracht worden?
4/ de licht/pyro/water/...-show liep iets té synchroon om live te zijn
5/ niets eens de helft van alle pyro in Hasselt is afgegaan (wegens technische problemen). Ik kan je verzekeren dat:
*er aardig wat paniek bij de operators ontstond omdat niet
ingegrepen kon worden
*het "bij de kenners" nogal lullig overkomt als "tiesto" opbouwt naar een climax en er dan niets (pyro) gebeurt on stage
hmm schandalig..
Ik zag trouwens laatst een programma van TMF waar ze een paar dagen met Tiesto mee mochten met zijn eigen privé-jet. Zat 'ie daar met z'n oorbelletje in, z'n afgetrapte vriendin.. Ik dacht echt van, wow, hoe fake kun je zijn? Zijn "Ik ben niet zo'n prater, ik draai platen"-slogan is door zijn management in ieder geval massaal afgekeurd, want hij stond toch een hoop popiejopie te doen met die presentatrice.Topic: Zomerhit van dit jaar??? (1-7-2007 17:16:00)Zou uniek zijn dat als een artiest twee jaar achter elkaar een zomerhit heeft.. Denk dat je nog beter naar Juanes kunt kijken, is die niet met Shakira bezig?Eeh maak er maar Nelly Furtado van he
Och ja..
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (1-7-2007 14:50:00)Zou uniek zijn dat als een artiest twee jaar achter elkaar een zomerhit heeft.. Denk dat je nog beter naar Juanes kunt kijken, is die niet met Shakira bezig?Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (28-6-2007 18:21:00)
Als je dat nummer twee keer naast elkaar speelt, en de ene net iets trager, krijg je een totaal andere plaat
Klinkt vooral in het begin niet verkeerd...
RenéRoy Gates dus.. Hmm.. Neem eens op ;)Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-6-2007 18:34:00)
Zij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)Roy Gates
Topic: Regionale muziek uit Leeuwarden en omgeving (3-6-2007 20:45:00)Een Groningse zanger dacht ik.. Is volgens mij al een tijdje dood.Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (28-5-2007 15:51:00)
Anders even bij ClubNoa, Purple of een van de andere clubs langs gaan ;)
Waar moet je draaien of waar kom je in Leeuwarden ?Rumours is nog zo'n discotheek..
Toen ik er voor het laatst was werd er inderdaad best veel gejumped overal..
David Guetta - Love is gone is het geworden na grondig onderzoek in de Spaanse clubs.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-7-2007 20:32:00)Laatbloejertje:
Fio - Gimme your love
Heeft alle ingredienten =)
Topic: Tiësto geen trance meer? (18-7-2007 18:22:00)Fio - Gimme your love
Heeft alle ingredienten =)
luc2366 schreef:
JeroenVDV schreef:
luc2366 schreef:
ik was erbij in Hasselt en ben het volledig met je eens MAAR je gaat hier toch niet beweren dat hij live draaide hé? Ik denk dat hij dat al jaaaaren niet meer gedaan heeft (en ik zie minstens 1 show/jaar van hem).
)2/ de laatste keer dat ik 'm zag stond ik naast de lichtregie (en ken 1 vd betrokkenen persoonlijk)
3/ waarom mag de booth niet gefilmd/in beeld gebracht worden?
4/ de licht/pyro/water/...-show liep iets té synchroon om live te zijn
5/ niets eens de helft van alle pyro in Hasselt is afgegaan (wegens technische problemen). Ik kan je verzekeren dat:
*er aardig wat paniek bij de operators ontstond omdat niet
ingegrepen kon worden
*het "bij de kenners" nogal lullig overkomt als "tiesto" opbouwt naar een climax en er dan niets (pyro) gebeurt on stage
Ik zag trouwens laatst een programma van TMF waar ze een paar dagen met Tiesto mee mochten met zijn eigen privé-jet. Zat 'ie daar met z'n oorbelletje in, z'n afgetrapte vriendin.. Ik dacht echt van, wow, hoe fake kun je zijn? Zijn "Ik ben niet zo'n prater, ik draai platen"-slogan is door zijn management in ieder geval massaal afgekeurd, want hij stond toch een hoop popiejopie te doen met die presentatrice.
tom1984 schreef:
Stevo_JD schreef:
total tommy schreef:
Ik denk dat de basshunter - I can walk on water, I can fly een grote kans maakt
total tommy schreef:
Ik denk dat de basshunter - I can walk on water, I can fly een grote kans maaktrenevanh schreef:
Ik zit even een webradio te testen op twee PC's, en de ene is net een halve seconden sneller dan de ander. Nu is er een nummer genaamd "Midnight Sun (Electro Mix)" (staat helaas geen artiest bij).Als je dat nummer twee keer naast elkaar speelt, en de ene net iets trager, krijg je een totaal andere plaat

Klinkt vooral in het begin niet verkeerd...
René
dj-tq schreef:
Priscila - Waiting for the sunZij had die contest bij slam fm gewonnen, om een zomerhit te maken met john marks en ....... ( ben ff z'n naam kwijt
)
MG schreef:
Ede staal? Wat is dat?Robin S - Show me love | met
Alex Gaudino - Destination Calabria/Magistrale
Op de een of andere manier hebben die dezelfde ondertoon die heel lekker past.
Topic: Regionale muziek uit Leeuwarden en omgeving (23-5-2007 23:34:00)Alex Gaudino - Destination Calabria/Magistrale
Op de een of andere manier hebben die dezelfde ondertoon die heel lekker past.
Bassie Rassie schreef:
In leeuwarden zijn ze nu gek op jumpen weet ik momenteel.Anders even bij ClubNoa, Purple of een van de andere clubs langs gaan ;)
Waar moet je draaien of waar kom je in Leeuwarden ?
Toen ik er voor het laatst was werd er inderdaad best veel gejumped overal..