Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 11 van 20)

Topic: Demonstratie muziek? (7-3-2008 21:24:00)
Joe Cocker - Summer in the city vind ik ook een lekker nummer om te testen.
Topic: Passend Beginnummer voor feest in Manebrug. (6-3-2008 13:37:00)
Celebration shut up :X
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (28-2-2008 23:05:00)
Hangt ook weleens sneeuw voor, is alleen zo'n k*t werkje wink ;) https://www.amaudio.nl/foto/240207/4.jpg Tevens sponsord toppertje ons ook regelmatig wat leuke artikelen.
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (28-2-2008 16:51:00)
Wij doen ook heel regelmatig dit soort shows. Er wordt altijd gewerkt met onbewerkt hout (tuinplank noemen ze het in de bouwmarkt).

https://www.amaudio.nl/foto/250108/images/15.jpg
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (28-2-2008 13:20:00)
Google is een beetje dan kom je ontzettend veel tegen...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (26-2-2008 21:55:00)

miel schreef:

SoundExperience schreef:

Ik heb zo weleens een gesmolten stekkertje gehad hoor laugh :D
Dat ligt dus gewoon aan de kwaliteit die je koopt razz :p

Naast dat ik natuurlijk altijd meerdere groepen vraag, kijk ik ook altijd tijdens het opbouwen ook even hoe het stroomnetwerk in elkaar zit. 9/10 gevallen kom ik gewoon nette, geaarde stopcontacten tegen. En ik heb er dan heel weinig moeite mee die met +-10A te belasten, natuurlijk rekening houdend met het verschil tussen piekbelasting en nominale belasting.
Natuurlijk houden we met het bovenstaande rekening, maar je hebt zo eens blokjes die al jaren meegaan en het dan toch ineens moeilijk krijgen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (26-2-2008 17:35:00)
Ik heb zo weleens een gesmolten stekkertje gehad hoor laugh :D
Topic: Een paar foto's van mijn "nieuwe" set. (11-2-2008 22:52:00)
Ivo nog bedankt voor de ondersteuning en de leuke dag. De set klonk lekker, volume/druk genoeg ook nog na 30m, ik heb de laatste dagen nog van een hoop mensen gehoord dat het goed klonk. Ik heb later die dag nog contact gehad met 2 van de zangers en die waren ook vol lof over de set. Het mooie was nog dat we het gehele hoofdprogramma en de hoofdact over hebben mogen nemen.

Er staan hier: www.new-line.nl/forum/read/?t=11321&p=252 ook nog een aantal foto's.

Nu op naar de volgende wink ;).
Topic: Carnaval 2008 (8-2-2008 20:14:00)
Ik heb hem uhum ook wel sneaky :V
Topic: Carnaval 2008 (7-2-2008 18:04:00)
Bij ons is het "kijk is even naar mijn vogeltje" wel geworden. Fijnfisjenie van omroep brabant had ook een goede kanshebber kunnen zijn, alleen dat nummer komt volgend jaar pas uit op singel shocked 8O.