Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 11 van 20)
Topic: welke liedjes voor kusjes-dans? (4-10-2007 18:54:00)Nee tom natuurlijk!Topic: Wanneer KVK en BTW (26-9-2007 20:45:00)Als jij gratis in buurthuizen, voor vriendjes en de buren draait: Ja. Vraag je er geld voor: dan voor geen meter, je bent aan het jatten en met andermans spullen geld aan het verdienen....Topic: DJ-nickname (25-9-2007 07:39:00)
big bang schreef:
Dus... ...Victor regelt de dames?kevinos91 schreef:
Kun je het proberen te respecteren als niet al mijn muziek legaal is omdat we ook beginners zijn ?Absoluut! Ik krijg er wel een beetje een "Urban" gevoel bij door de associatie met "The Hood"
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-9-2007 11:49:00)Pennywise blijft leuk
Topic: BCD-3000 driverproblemen (17-9-2007 18:39:00)
Ik meen iets soortgelijks gelezen te hebben in het BCD-2000 topic op tweakers (daar ging het over de bcd-3000) Mischien de moeite om daar even te zoeken.
Topic: De nieuwe SL1200CANDY komt eraan. (6-9-2007 08:23:00)Dat schreeuwt om goede foto's natuurlijk! Niemand die bij Rob in de buurt woont met een goede camera hier?
Topic: Geluid Paradiso(A'dam) te slecht (17-7-2007 20:55:00)
Even "for the record": ik ben zelf groot hip hop liefhebber en ontken het talent voor het neerzetten van een wervelende show van de Wu ook echt niet hoor
Heb ze een aantal keer gezien en elke keer weer een top avond. Het is meer iets wat me me opvalt bij veel rappers. Show prima, maar iemand moet ze een keer uitleggen hoe je een mic beetpakt. De betreffende avond was ik niet in Paradiso dus ik kan slecht oordelen over de geluidskwaliteit. Maar omdat jij het over slechte verstaanbaarheid had leek me dit een relevant punt. Ik zal het niet nogmaals wagen jouw helden aan te vallen hoor
Topic: Geluid Paradiso(A'dam) te slecht (17-7-2007 18:42:00)
Heb ze een aantal keer gezien en elke keer weer een top avond. Het is meer iets wat me me opvalt bij veel rappers. Show prima, maar iemand moet ze een keer uitleggen hoe je een mic beetpakt. De betreffende avond was ik niet in Paradiso dus ik kan slecht oordelen over de geluidskwaliteit. Maar omdat jij het over slechte verstaanbaarheid had leek me dit een relevant punt. Ik zal het niet nogmaals wagen jouw helden aan te vallen hoor
Los van de geluidsset hebben rappers ook de heerlijke gewoonte om hun hand helemaal om de mic heen te vouwen. Ook dat komt de verstaanbaarheid niet te goede. Verder vallen sommigen artiesten live sowieso wat tegen vergeleken met de CD omdat ze het simpelweg niet redden met hun adem en alle digitale truukjes missen.
Topic: Het Denon DN-S3500 topic (1-7-2007 14:01:00)Ik heb ontzettend veel plezier met het loopen op de denon: klein demo filmpje gemaakt met amy winehouse flink gepitcht. Timing is beroerd maar dat valt ook niet mee met een camera in je hand
filmpje op youtube
Als er mensen nog nieuwsgierig zijn naar andere functies wil ik er best een filmpje van maken!
Topic: Speaker schuim plakken (1-7-2007 12:52:00)
filmpje op youtube
Als er mensen nog nieuwsgierig zijn naar andere functies wil ik er best een filmpje van maken!
En als leek dacht ik meteen aan dubbelzijdig tape.... Of zitten daar nadelen aan verbonden?