Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 11 van 20)
Topic: welk element en waarom??? (3-12-2004 13:08:00)
pcv275 anders ook niet!
Om die nou zo snel weer in te ruilen, je gaat er niet mee on the road neem ik aan?
(Ik heb lang staan twijfelen bij Dré tussen de pcv275 en Xone, keuze is op de Xone gevallen omdat die net ff wat degelijker overkwam; maar das puur een on-the-road overweging geweest!)
Ok, daarnaast is ie natuurlijk gewoon net ff meer je-van-het. Maar dat zie je ook terug in de prijs. Ik zou in elk geval lekker nog ff doorgaan met je pcv275.
Topic: Beste Platen zaak (2-12-2004 20:36:00)Om die nou zo snel weer in te ruilen, je gaat er niet mee on the road neem ik aan?
(Ik heb lang staan twijfelen bij Dré tussen de pcv275 en Xone, keuze is op de Xone gevallen omdat die net ff wat degelijker overkwam; maar das puur een on-the-road overweging geweest!)
Ok, daarnaast is ie natuurlijk gewoon net ff meer je-van-het. Maar dat zie je ook terug in de prijs. Ik zou in elk geval lekker nog ff doorgaan met je pcv275.
Een hoop van je 'problemen' komen toch bij hetzelfde uit.
En in het kader van 'iets bij de bron aanpakken'....
Wellicht eens haarfijn uitleggen dat je net zo min dood gaat aan online-aankopen dan je lichaam blootstellen aan snelheden boven 40 km/u (dat dacht men toen de trein werd uitgevonden)
Topic: Beste Platen zaak (2-12-2004 19:54:00)En in het kader van 'iets bij de bron aanpakken'....
Wellicht eens haarfijn uitleggen dat je net zo min dood gaat aan online-aankopen dan je lichaam blootstellen aan snelheden boven 40 km/u (dat dacht men toen de trein werd uitgevonden)
Jij was geloof ik diegene die geen online aankopen mocht doen hè?
Als ik me vergis; www.recess.nl kom je een heel eind mee.
Maargoed, voor een man met 500 posts weet je natuurlijk wel dat je hier met de zoekmachine ook wel uit was gekomen
Topic: Slechtste ervaring (2-12-2004 19:51:00)Als ik me vergis; www.recess.nl kom je een heel eind mee.
Maargoed, voor een man met 500 posts weet je natuurlijk wel dat je hier met de zoekmachine ook wel uit was gekomen
Mensen die een verzoekje aanvragen met een drankje in de hand vind ik helemaal geen vreemd gezicht anders.
Zolang je maar oplet, en duidelijk aangeeft dat ze uit moet kijken met dat glas.
Heb er zelf nooit problemen mee, alleen 1 keer gehad dat voor de booth een klein opstapje was, vrijwel onzichtbaar. Iedereen die dus naar me toe liep dreigde keihard tegen de booth aan te knikkeren (en dan is zo'n glas wel een ramp). Opgelost met een stukje refrelcterend-veiligheidslint. Parretje erop, en klaar.
Topic: welk element en waarom??? (2-12-2004 19:34:00)Zolang je maar oplet, en duidelijk aangeeft dat ze uit moet kijken met dat glas.
Heb er zelf nooit problemen mee, alleen 1 keer gehad dat voor de booth een klein opstapje was, vrijwel onzichtbaar. Iedereen die dus naar me toe liep dreigde keihard tegen de booth aan te knikkeren (en dan is zo'n glas wel een ramp). Opgelost met een stukje refrelcterend-veiligheidslint. Parretje erop, en klaar.
Gain is inderdaad onlogisch, maar... alles went
Alhoewel, een pitchfader achterop..
Topic: 2 Dap 15 boxen & Dap 900 versterker goede keuze? (30-11-2004 23:16:00)Alhoewel, een pitchfader achterop..
Met een EQ'tje erbij absoluut de k112.
Bij de K112 is het een kwestie van wat frequenties dempen om er een 'lekker' geluidje uit te krijgen. Bij de RW ontbreekt het nogal aan hoog, en dan kun je EQ'en wat je wilt: wat er niet inzit komt er ook niet uit.
Ik heb overigens alleen luisterervaring met de RW15, eenmalig gebruikt als monitor.
K112 heb ik in bezit, word al 1,5 jaar wekelijks gebruikt(bandtoepassing): gewoon geweldig voor het geld. Zeker de huidige prijs.
[edit ff in de shop gekeken hoe lang ik die 112's al had.. tijd gaat toch minder snel dan ik dacht
]
Topic: Limiter nodig of niet? (30-11-2004 16:56:00)Bij de K112 is het een kwestie van wat frequenties dempen om er een 'lekker' geluidje uit te krijgen. Bij de RW ontbreekt het nogal aan hoog, en dan kun je EQ'en wat je wilt: wat er niet inzit komt er ook niet uit.
Ik heb overigens alleen luisterervaring met de RW15, eenmalig gebruikt als monitor.
K112 heb ik in bezit, word al 1,5 jaar wekelijks gebruikt(bandtoepassing): gewoon geweldig voor het geld. Zeker de huidige prijs.
[edit ff in de shop gekeken hoe lang ik die 112's al had.. tijd gaat toch minder snel dan ik dacht
]Zo'n vermoeden had ik ook al toen je nog maar 2x om ervaring had gevraagd. Wellicht geduld hebben? En vooral; let eens op de gegeven adviezen. Want volgens mij zou je je niet eens meer af hoeven vragen wat de ervaringen zijn met de procons.
Als je om advies vraagt moet je ook open staan voor andere inzchten! En NIET vasthouden aan je eigen idee.
Topic: [personal monitor] zelfbouw of niet? (29-11-2004 22:25:00)Als je om advies vraagt moet je ook open staan voor andere inzchten! En NIET vasthouden aan je eigen idee.
Het leuskste is dat die HELE dure (bijna) neutrale speakers naar de smaak van veel mensen nog eens voor geen meter klinken ook.
Tenzei je eerst de prijs verteld dan.. Uiteraard klinken ze dan WEL fenomenaal goed
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (28-11-2004 20:13:00)Tenzei je eerst de prijs verteld dan.. Uiteraard klinken ze dan WEL fenomenaal goed
Zo'n 40% van onze boekingen loopt via de website. Ik zou het dus NIET onderschatten. Bovendien is er geen goedkopere mediavorm met zo'n groot bereik!
Topic: Maximum lengte XLR kabel (28-11-2004 17:13:00)Als je krimpkous gebruikt met een hoge krimpfactor is dat geen probleem.