Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 11 van 20)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-6-2006 15:34:00)Ik wil het alsnog wel op deze manier doen als je dit wilt?Topic: Numark 5000FX versus Denon DN-X1500 (8-6-2006 19:45:00)
dan zit je tog een beetj verkeertIk zeg toch duidelijk Vroeger; o.a. benny rodrigues, michel de hey etc. niet alleen maar de hele avond hardstyleTopic: Numark 5000FX versus Denon DN-X1500 (7-6-2006 14:21:00)
OP slam FM komt ie al om de tien minuten langs, ik ben beniewd.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (14-6-2006 09:50:00)Inderdaad, nummer was al doodgedraait voor hij bijna uit was, beetje jammer.
Topic: Numark 5000FX versus Denon DN-X1500 (9-6-2006 14:11:00)Frisbee schreef:
Ok dan, bedankt voor de moeite. Het was ff pielen omdat je tussendoor nog aan de EQ draait (was eigenlijk de bedoeling om ze steeds 30 sec. onveranderd te laten) maar ik heb er toch een plaatje van kunnen maken.Ik heb de samples gedownload en zal ze zo even opnemen (Nuo5)
hier is ie te downloaden:
Ik heb de ruis 4 x achter elkaar de eerste met eq in het midden, 2e laag langzaam van middel naar 0 gedraait en weer terug een paar keer, en vervolgens mid en lo, en daarna met de sample per paar beats verzet.
Topic: Sensation Black edition (7-6-2006 15:07:00)hier is ie te downloaden:
Ik heb de ruis 4 x achter elkaar de eerste met eq in het midden, 2e laag langzaam van middel naar 0 gedraait en weer terug een paar keer, en vervolgens mid en lo, en daarna met de sample per paar beats verzet.
DJ Dummie schreef:
Technoboy zany prophet, noem je dit techno?
dan zit je tog een beetj verkeertIk heb een poging gewaagd; maar dat hield helaas al op bij het installeren van de spektrum analyzer, krijg een fout, kan hem niet installeren
Topic: 1 pc, 2 beelschermen,2muizen,2toetsenborden (6-6-2006 16:51:00)Er bestaan ook gewoon van die switchkastjes, kan je van de ene desk naar de andere switchen, misschien een optie? of moet er op 2 plekken tegelijk gewerkt worden?
Topic: Sensation Black edition (6-6-2006 16:46:00)Me too, al ben ik vroeger wel eens naar black geweest, maar dat was meer voor de techno
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (1-6-2006 15:59:00)Jep, klinkt inderdaad aardig "onlogisch" al zag ik op tv een non-vocale versie, die was nog wel te pruimen.
Topic: Hulp verzocht bij aankoop draaitafels (28-5-2006 20:04:00)Wat voor muziek wil je gaan draaien; wil je scratchen of gewoon mixen, dit i.v.m. je mixer keuze.
Kwa draaitafels maakt het niet veel uit, deze drie nagenoeg identiek (M.u.v. de synq, deze heeft dan een line out) hou er ook rekening mee dat je nog naalden moet kopen.
Ik heb zelf de american audio HTD 4.5's maar het prijsverschil met een acura is nu wel erg groot, dus ik zou gewoon voor de akyama gaan.
Kwa draaitafels maakt het niet veel uit, deze drie nagenoeg identiek (M.u.v. de synq, deze heeft dan een line out) hou er ook rekening mee dat je nog naalden moet kopen.
Ik heb zelf de american audio HTD 4.5's maar het prijsverschil met een acura is nu wel erg groot, dus ik zou gewoon voor de akyama gaan.