Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hemske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 11 van 20)
Topic: verlichting voor trouwfeest (15-5-2012 20:17:00)Wat bedoel je met een scheurdoek?
Gewoon een backdrop?Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (14-5-2012 09:24:00)Dat is het zelfde als wat ik bedoelde..Topic: Outdoor passieve speaker achter actieve speaker plaatsen (9-5-2012 12:05:00)
Eigenlijk best logisch als je het zo leest, had er nog nooit van gehoord..
Weer wat geleerd
Topic: verlichting voor trouwfeest (15-5-2012 14:15:00)Weer wat geleerd
frankyb schreef:
Zorg dat je wit scheurdoek meeneemt om het geheel aan te kleden wat je show echt afmaakt. Ook sterrendoek achter je dj-booth doet het erg goed.Gewoon een backdrop?
Probleem 1 is makkelijk op te lossen.
Wat wij altijd doen is dat de band even inprikt met hun master in een los kanaal van de dj mixer.
Hierdoor heb je zelf altijd controle over volume van de band..
Werkt prima, alleen soms wat eigenwijze bandjes..
Topic: Beste platen van dit moment.... (10-5-2012 15:13:00)Wat wij altijd doen is dat de band even inprikt met hun master in een los kanaal van de dj mixer.
Hierdoor heb je zelf altijd controle over volume van de band..
Werkt prima, alleen soms wat eigenwijze bandjes..
Ja dat is inderdaad het enige stukje.. We zullen zien of het genoeg is
Topic: Beste platen van dit moment.... (10-5-2012 14:12:00)
Ik denk dat die tekst te moeilijk is voor een echte zomerhit te worden.
In tegenstelling tot ai se eu te pego & danza kaduro kan de gemiddelde nederlander dit niet mee zingen..
En dat lijkt me toch wel belangrijk om het een grote hit te laten worden..
Topic: Outdoor passieve speaker achter actieve speaker plaatsen (9-5-2012 12:29:00)In tegenstelling tot ai se eu te pego & danza kaduro kan de gemiddelde nederlander dit niet mee zingen..
En dat lijkt me toch wel belangrijk om het een grote hit te laten worden..
bomdes schreef:
of je gaat eerst naar de amp en van daar vertrek je naar de actieve speaker...Ik denk dat een splitter sowieso veel praktischer is, mits je de versterker bij je in de buurt wilt hebben staan.
Anders moet je zoveel kabels trekken die in het zicht liggen.. Of je maakt gewoon een mooi rackje met je versterker waar je ook je doorlus op zet en je gaat zo naar je actieve speakers.
Topic: Suggestie webshop en forum (8-5-2012 09:12:00)Anders moet je zoveel kabels trekken die in het zicht liggen.. Of je maakt gewoon een mooi rackje met je versterker waar je ook je doorlus op zet en je gaat zo naar je actieve speakers.
Nou ik bedoel een berichtje wat je binnen krijgt.
Vaak krijg je dan vraagprijs is 250 euro of iets dergelijks, maar dan weet je niet waarvan..
Dat bedoel ik eigenlijk.
Topic: Suggestie webshop en forum (7-5-2012 23:15:00)Vaak krijg je dan vraagprijs is 250 euro of iets dergelijks, maar dan weet je niet waarvan..
Dat bedoel ik eigenlijk.
Is het misschien een idee om aan te geven bij een prive bericht vanuit welk topic dit gestuurd is..
Dit levert bij het 2e hands forum regelmatig wat zoekwerk op..
Ik denk alleen dat dat geen simpele wijziging is..
Topic: Advies mixer en effectenpaneeel (4-5-2012 21:07:00)Dit levert bij het 2e hands forum regelmatig wat zoekwerk op..
Ik denk alleen dat dat geen simpele wijziging is..
Anders misschien 2e hands iets op de kop tikken, waarmee je meer mogelijkheden hebt in de toekomst?