Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 11 van 18)

Topic: Djm 800 Syncen met traktor delay (20-12-2011 10:09:00)
Oud topic van mij, maar ik kan het antwoord nog steeds niet vinden :(
Ik gebruik traktor voor de samples. Deze samples gooi ik over mijn mix heen.
Hierbij maak ik gebruik van een x1 van NI.

Ook op het NI forum hebben ze geen duidelijk antwoord. Kleine vraag erbij gelijk. Ik ben slechtziend, bijna tegen blind aan. Voorheen gebruikte ik vdj, deze kon ik in kladblok bewerken om zo het lettertype aan te passen per skin. Traktor heeft dit niet. Iemand enig idee hoe ik het Font of lettertype nog groter kan zetten?
Topic: Het Lichtmerk Beamz (19-12-2011 18:50:00)
Zat vandaag even op het internet en kwam dit merk tegen.
Wie kent dit merk?
Waar komt dit vandaan?
Is het een kwalitatief product?
Of kan je het beter laten voor wat het is.

p.s. Dré mag ik dit topic openen?
Topic: Welke laser (budget 200-600 euro) (15-12-2011 13:35:00)

BSS schreef:

We zullen zien vrijdag. Hij wordt dan ingezet voor 300~400 man. Denk eerder richting de 300.
De klant krijgt dit gratis als extraatje en ik ben eens nieuwsgierig hoe hij het doet.
Schopje voor de feedback ashamed :$ Hoe ging die 40 mw voor 300 man?
Topic: Dmx led controllers icm parren (6-12-2011 09:10:00)

klunz schreef:

Nu ik trouwens nog even nadenk over produktkennis en de wens van klanten dat de verkoper daar alles van af moet weten.... Zouden de dames en heren van de supermarkt, ook al hun producten kennen? Nee,en dat vind iedereen normaal. Waarom zou dat in een andere vorm van verkoop dan anders zijn. Veel verder dan het opsommen van de technische specificaties, die je zelf ook kunt lezen komen de meeste verkopers niet.......... shut up :X

klunz
[Offtopic]

Niet al hun producten maar als jij op de kaasafdeling werkt, of op welke andere afdeling dan ook, ga ik er vanuit dat je wel wat algemene winkelkennis hebt en een kleine specialisatie in je eigen afdeling. Als het niet jouw directe gebied van expertise is dan is er altijd wel een collega die dit wel heeft. Noem je dan anders geen lichtspecialist.

{ontopic}

Jij hebt wel gelijk Klunz, Ik en andere moeten meer willen lezen en leren. Ik had liever ook hapklare brokken om zo snel mogelijk alles werkende te krijgen.
Topic: Dmx led controllers icm parren (5-12-2011 11:20:00)

Dré schreef:

De codes zijn gelukkig zo standaard DMX als het maar kan. Van belang is wel dat:

1. De sturing minstens het aantal kanalen per apparaat aan kan sturen als het apparaat vereist voor correcte werking (let op: Wollige tekst; geval is namelijk dat veel parren ook kanalen hebben die niet per sé van informatie voorzien hoeven te worden om toch volledig te kunnen werken).
2. De sturing de toewijzing van de kanalen (R-kanaal, G-kanaal, B-kanaal en MasterDim-kanaal) vrij in laat stellen.

De ShowTec LED Operator 4 laat 4 led parren toe met elk 4 vrij toe te wijzen kanalen (R,G,B,D) binnen een 8 kanaals grid (dus startadres: 1, 9 enz.). Heeft een led par meer dan deze 4 kanalen nodig om te kunnen werken dan is deze sturing ongeschikt.

De ShowTec LED Commander laat 8 led parren toe met elk 16 vrij toe te wijzen kanalen (waaronder R,G,B,D maar ook color, strobe en sound mits die ondersteund worden door de led par in kwestie). Heeft een led par meer dan deze 16 kanalen nodig om te kunnen werken dan is deze sturing ongeschikt.

Het instellen van met name de LED Operator 4 is geen sinecure (vanwege het feit dat de de bestaande toewijzing eerst ongedaan (unpatched) moet worden alvorens er een nieuwe toewijzing gedaan kan worden). De oplettende lezer weet dat uiteraard al (want het is uitgebreid besproken in dit forum). In de webshop waarschuwen we er zelfs voor inclusief link naar het betreffende forumtopic. Iemand die daarvan niet op de hoogte is (en ja, dat kan ook een winkel medewerker zijn...) krijgt het inderdaad niet voor elkaar.
Dank Dré voor deze opheldering. Dit was dus wat ik zocht. Als niet Dmx ervaren gebruiker kon ik moeilijk verwoorden wat ik wilde zeggen. Wel jammer dat sommige medewerkers van andere bedrijven dit niet weten en gewoonweg zeggen dat je aan 1 controller vast zit
Topic: Dmx led controllers icm parren (5-12-2011 09:52:00)
De parren heb ik al eens genoemd, alleen t merk niet.
American Dj Tri18 led parren.
Ik ben langs de winkel geweest en daar samen met een licht technicus wezen kijken.
Verschillende dmx led tafels getest(die alleen bedoeld zijn voor led parren) en Ja conflicten.
Dus het ligt niet geheel aan mij.
Door verschillende led tafels kwam ik erachter dat:
Je niet altijd alle functies van de led par kan gebruiken met elke controller en dat labels van de controllers niet meer kloppen met de functie. Bij de ene controller staat er strobe en is het de masterdimmer.

@kluntz: Dmx is geen hogere wiskunde, dat begrijp ik maar we hebben hier te maken met dmx controllers dedicated to led verlichting die verschillende niet standaard dmx code sturen om controllers zo merk gebonden te maken
Topic: Dmx led controllers icm parren (3-12-2011 20:51:00)
Vandaag even wezen testen.
De tri18 icm verschillende controllers, en bijna altijd conflict.
Led operator 1 en 4 van showtec
jb systems led controller
Erg jammer allemaal
Topic: Dmx led controllers icm parren (29-11-2011 09:01:00)
Hallo allemaal,

Voor 't laatst een hoop problemen gehad met mijn american dj controller 4c.
Nu aan het kijken voor een andere. Ik zag dat er wel topics waren voor led tube controllers maar niet voor led parren. Vandaar mijn topic.
Kan bijvoorbeeld een showtec lichtcontroller of een eurolite dmx led operator ook op verschillende soorten led parren.

Dus niet merk gebonden zijn?
Waar dien je op te letten bij het kopen van een Led controller?
Topic: Van CD naar USB, hoe houd ik overzicht? (24-11-2011 14:34:00)
Gewoon alles verdelen naar genre. 50's 60's enz, bubbling, club, top 40, salsa happy :)
Als je dit standaard aanhoudt + submappen met de maand. Dan weet je de oudheid van een nummer.
ALs je maar vaak genoeg gebruikt onthoud je het vanzelf
Topic: samples vdj extern bedienen hoe? (15-11-2011 12:47:00)
Misschien kijken of je een x1 van native intstruments kan gebruiken?
Normaal gesproken kan je er ook samples mee sturen.