Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sonic boom
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Sonic boom (Pagina: 10 van 20)
Topic: belasting (22-9-2007 21:20:00)Erg crappie op de randen, welk proggie heb je gebruikt?Topic: Logo ontwerpen (9-9-2007 14:14:00)
heb ik er ook nog één
zaal-eigenaren die liever zelf de muziek verzorgen, en een drive-in show meer tot last vinden.Als je het verhaal boven jou post goed leest, vraag je je toch af hoe ze daar bij komen
Wij horen dat ook vaker, en dan er achteraan dat het een verademing is om met wat ervarener drive in personeel te mogen samenwerken.Topic: Post hier je logo! (8-9-2007 20:22:00)
Factuur/ betaalbewijs kan altijd, je kunt echter geen BTW berekenen over het factuurbedrag.
Topic: Modeshow Remix (21-9-2007 10:22:00)Gewoon alles wat edition White aangaat, Check bv de 2006 Sensation White mix. Genres electro, urban, dance en house.
Verder is het weer zo'n topic met een hoog "kom hem ook even voor me in elkaar mixen, jullie hebben mijn apparatuur ook al voor me uitgekozen" gehalte.
Dus was mijn antwoord net zo waardevol als jou topic, lijkt me.
Maar in ieder geval succes verder.
Topic: Modeshow Remix (20-9-2007 13:06:00)Verder is het weer zo'n topic met een hoog "kom hem ook even voor me in elkaar mixen, jullie hebben mijn apparatuur ook al voor me uitgekozen" gehalte.
Dus was mijn antwoord net zo waardevol als jou topic, lijkt me.
Maar in ieder geval succes verder.
2 suggesties:
1. zoeken
2. muziekkennis
Topic: Post hier je logo! (15-9-2007 11:00:00)1. zoeken
2. muziekkennis
kevinos91 schreef:
Ons logo klikBehoorlijke crappie randen, en de roodkleur lekt over de randen van het blauw heen
niet mooi zo, vind ik.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-9-2007 20:24:00)niet mooi zo, vind ik.
djp schreef:
ben ik toch benieuwd waarvandaan je bent :Pheb ik er ook nog één
zaal-eigenaren die liever zelf de muziek verzorgen, en een drive-in show meer tot last vinden.
Wij horen dat ook vaker, en dan er achteraan dat het een verademing is om met wat ervarener drive in personeel te mogen samenwerken.En wat maakt dan precies dat mensen dat bij jou logo gaan denken?
Topic: Post hier je logo! (8-9-2007 20:17:00)of een plaatje van een CU2 site
Topic: DJ-nickname (5-9-2007 09:00:00)
Hooguit een leuke naam voor kinderfeestjes (met clown dan
) en eventueel het apres ski cirquit. Ik zou het niet doen als je serieus genomen wilt worden.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 16:24:00)
) en eventueel het apres ski cirquit. Ik zou het niet doen als je serieus genomen wilt worden.De meeste feestzaaltjes e.d. hebben tegenwoordig geen mogelijkheid meer om een avondje zonder de rookmelders te doen, verzekeringen doen erg moeilijk en gemeentes/ brandweer controleren hier in Zeeland in ieder geval ook erg streng op.
Voor ons betekend dit dat we standaard op locatie vragen naar de mogelijkheden.
Zo maar even uit zetten doen ze hier niet, gezien de boetes die daar op gelden.
Voor ons betekend dit dat we standaard op locatie vragen naar de mogelijkheden.
Zo maar even uit zetten doen ze hier niet, gezien de boetes die daar op gelden.