Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 10 van 20)

Topic: gezondheidsgevolgen rookmachine (9-2-2008 03:11:00)
Ik denk niet dat je hier uitspraken over kunt doen zonder te beschikken over onderzoeksresultaten.

Maar te veel lijkt me sowieso nooit goed... dus dagelijks jezelf wat uitroken vind ik maar gekkenwerk.
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (8-2-2008 20:55:00)
Als je nummers als "bier en tieten" draait vind ik het niet gek dat je dat publiek (opa's en oma's, ouders en kinderen) niet in de stemming kreeg. razz :p
Topic: Combikabel (8-2-2008 11:39:00)
Ik zou ook zwarte nemen en dan de goedkoopste van de 2. Met die standaard procab kabels is niks mis.
Topic: aircone led (2-2-2008 14:58:00)
Ik kan je vragen helaas niet beantwoorden, maar hier enkele impressies van die air cones van de Highlite site:
filmpje 1
filmpje 2
filmpje 3
filmpje 4
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2008 (31-1-2008 18:37:00)
https://pls.messefrankfurt.com/frankfurt/en/images/plsb1.jpg
https://musik.messefrankfurt.com/global/en/images/mmb8.jpg

Wie gaat er dit jaar weer naartoe?

Kunnen we nog iets interessants verwachten?

Impressie
AboutDJ / Musik Messe 2007 verslag
DJResource / Musik Messe 2007 foto's

Busreis Frankfurt
Voor 30 euro per persoon kun je vanuit Sittard (Limburg) met de bus op zaterdag 15 maart naar Frankfurt. De prijs is inclusief ticket (t.w.v. 26 euro) voor de Messe. De bus vertrekt 's ochtends om 07.00 in Sittard en 's avonds vertrekt deze weer om ongeveer 17.30 uur vanuit Frankfurt. Op de terugweg wordt er bij een wegrestaurant gestopt. Aanmelden hiervoor kan via mij.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-1-2008 20:46:00)
Kilometers moet je officieel sowieso bijhouden. Als je alle kosten op de zaak weg wilt schrijven zul je moeten kunnen bewijzen dat je nooit privé met de wagen rijdt.
Topic: Intro voor mijn Drive in show (26-1-2008 15:30:00)
Mijn ervaring is dat het publiek nog binnen moet komen als ik mijn eerste nummer draai, dus ik heb geen speciale intro's ofzo.
Topic: rookmachine (25-1-2008 11:27:00)
Dus omdat jij zonodig met de auto naar Köln wil en daar de weg niet kan vinden moet men geen Lightmaxx producten kopen?
Topic: Toesj (24-1-2008 10:56:00)
Ik heb 3 verschillende... 2 instrumentale en 1 met alaaf. Op het album bloasfeest (Berk Music) staan 2 instrumentale versies en een vocale heb ik op een album van Taai Taai staan.
Topic: Brom door voeding note-book (17-1-2008 11:08:00)
Zoek en vind :)