Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-raze
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 174 bijdrage(n) van Dj-raze (Pagina: 10 van 18)
Topic: wat voor een set 100 man? (15-6-2006 19:10:00)
Nou k toch bezig ben met lastigvallen, meteen ook even deze vraag.
Ik heb mijn speakersetje tekoopstaan (rw set) en wil van dit geld een fatsoenlijke mixer kopen.
Budget 500 a 600 euro (max!)
Zit zelf naar deze te kijken,
Ecler mac 40v,
Reloop RMX-50 BPM,
Stanton RM-404,
SynQ SMX-1.
Welke van deze mixers is het best?
Andere tips mag ook. Zolang hij maar 19" is en goed geluid heeft.
mv gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (10-6-2006 21:59:00)Ik heb mijn speakersetje tekoopstaan (rw set) en wil van dit geld een fatsoenlijke mixer kopen.
Budget 500 a 600 euro (max!)
Zit zelf naar deze te kijken,
Ecler mac 40v,
Reloop RMX-50 BPM,
Stanton RM-404,
SynQ SMX-1.
Welke van deze mixers is het best?
Andere tips mag ook. Zolang hij maar 19" is en goed geluid heeft.
mv gr jeroen
De huur van de lichtset is 80 euro, de rest is van mijzelf. Denk dat ik dit ga rekenen:
Pos. 1 Drive-inn (geluid) € 250.00
Pos. 2 Huur complete lichtset € 80.00
Totaal; €330.-
Korting 25% € 82.50 -
Totaalprijs €247.50
Op of aanmerkingen zijn zeer welkom
Topic: wat voor een set 100 man? (10-6-2006 18:58:00)Pos. 1 Drive-inn (geluid) € 250.00
Pos. 2 Huur complete lichtset € 80.00
Totaal; €330.-
Korting 25% € 82.50 -
Totaalprijs €247.50
Op of aanmerkingen zijn zeer welkom
wat kan ik normaal gaan vragen dan met mijn set? Dan zou ik daar 25% koring op kunnen geven? K weet t ff niet meer.... Wil der absoluut geen ruzie om krijgen, ook niet met mijn ouders..
Wat ik mee wil nemen:
HK elias set,
Waarschjnlijk yamaha mixertje, of een synq(weet nog niet wat k aanschaf) Anders een behringer djx400,
Dubbele cd-speler citronic cd-1x
ong. 300 cd`s (legaal),
Computer,
Microfoon,
rookmachine,
alle benodigde bekabeling,
Rw-15 set als set voor achterin?
Wat ik huur,
8 Pasr 56 compleet,
2x scanner (winner of de dj robo waarschijnlijk)
4,5 meter truss
Topic: wat voor een set 100 man? (10-6-2006 18:36:00)Wat ik mee wil nemen:
HK elias set,
Waarschjnlijk yamaha mixertje, of een synq(weet nog niet wat k aanschaf) Anders een behringer djx400,
Dubbele cd-speler citronic cd-1x
ong. 300 cd`s (legaal),
Computer,
Microfoon,
rookmachine,
alle benodigde bekabeling,
Rw-15 set als set voor achterin?
Wat ik huur,
8 Pasr 56 compleet,
2x scanner (winner of de dj robo waarschijnlijk)
4,5 meter truss
Even iets heel anders, wat kan ik in godsnaam vragen voor dit feestje. Tis familie en wil der geen ruzie om hebben. Zit zelf te denken aan 250 euro. Mijn ouders vinden dat belachelijk veel voor 6 uur licht en geluid....
Topic: wat voor een set 100 man? (10-6-2006 18:36:00)
Even iets heel anders, wat kan ik in godsnaam vragen voor dit feestje. Tis familie en wil der geen ruzie om hebben. Zit zelf te denken aan 250 euro. Mijn ouders vinden dat belachelijk veel voor 6 uur licht en geluid....
Topic: wat voor een set 100 man? (9-6-2006 18:39:00)De orginele. Was een demo model
. Krijg hem alleen 15 augustes pas, dus nog ff wachten
Topic: wat voor een set 100 man? (8-6-2006 15:58:00)
. Krijg hem alleen 15 augustes pas, dus nog ff wachten
De rw set gaat niet door, net een hk elias vast gezet
Wel demo model maar dat maakt mij niet zoveel uit. Denk als ik nog 2 topjes de bij huur van et zelfde soort ik het wel moet redden de 26e?
gr jeroen
Topic: wat voor een set 100 man? (7-6-2006 19:58:00)
Wel demo model maar dat maakt mij niet zoveel uit. Denk als ik nog 2 topjes de bij huur van et zelfde soort ik het wel moet redden de 26e? gr jeroen
Hier de schets
https://img407.imageshack.us/img407/1644/lokatie1uo.jpg
Ps. rechts onderin staat de set
Topic: wat voor een set 100 man? (7-6-2006 19:17:00)https://img407.imageshack.us/img407/1644/lokatie1uo.jpg
Ps. rechts onderin staat de set
Dit is totnu toe mijn grootste opdracht en wil een beetje naam op gaan bouwen, wil dus ook alles goed in orde hebben. Ik bereid alles al een hele poos van te voren voor, vaak een maand of 2.
Topic: wat voor een set 100 man? (7-6-2006 18:44:00)er komt in deze ruimte ook een buffet en een bar testaan... De keuse kwa geluid in aanschaf word steeds moeilijker. Rw set vind ik mooi ogen, lem is betere kwaliteit, Rw set trek ik denk ik grotere ruimtes mee en heb ik waarschijnlijk meer druk. Lem set is zuiverder..... Wil de set zoieso uit kunnen breiden. Rw set is denk ik leuk voor zowel grotere als kleinere feesten. (Of 2 of 4 subs).