Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van SoundExperience

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van SoundExperience (Pagina: 10 van 20)

Topic: Hoe klant gegevens verwerken? (10-7-2008 08:19:00)
Ik ben nu druk bezig met een website/extranet waarin alles te verwerken valt. Het is een asp/(access/mysql) applicatie. In dit systeem zit een controle functie waarin de klant zelf kan kijken of het nog mogelijk is om ons te boeken op de gewenste datum.

Hierna is het mogelijk om op deze datum een optie/boeking vast te leggen. Hier vult de klant alle verplichte gegevens in waarna wij asap contact opnemen om de laatste zaken door te nemen.

Als de boeking definitief is is het mogelijk om vanuit dit systeem te factureren en contracten uit te printen. Ook is het mogelijk om per maand/kwartaal alle financieele gegevens uit te draaien.

Als je het eenmaal goed ingericht hebt levert het een hoop tijdwinst op sneaky :V.
Topic: Bevindingen rookverbod in de horeca. (6-7-2008 18:43:00)
Zoals iedereen onderhand wel weet is het sinds 1-7-08 europeesch verboden om te roken in cafe's, restaurants enz. Ik stond gisteren op een feest te draaien waar hiervoor een speciaal overdekt buitenterras was aangelegd.

Je raad het natuurlijk al een grote polonaise van mensen die op en neer liepen van feestzaal naar rookplek. Dit bevorderd de feestvreugde niet echt.

Ik ben benieuwd wat jullie bevindingen met het rookverbod zijn.
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (26-5-2008 17:28:00)
ssssssst ashamed :$,

Stom, en nooit geen moeite/tijd genomen om dit te controleren.
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (28-4-2008 22:42:00)

Webbie schreef:

Hallo Albert,
.......Ik heb zelf het idee dat mijn versterker gewoon te bagger is voor de BRen om het zo maar ff plat te zetten.
Wat voor versterker heb je dan als ik vragen mag?

Greetz Webbie...
Op dit moment staat er een V5001 op, leverd 1.5kw op 4 ohm per kant.
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (25-4-2008 18:12:00)

Webbie schreef:

Hallo Ivo,

ivo2 schreef:

....wat wel zou kunnen is dat er een plus en en min van een speakerkabel is verwisselt....
Lijkt mij inderdaad iets waar Albert even naar moet kijken, als hij er al niet naar gekeken heeft.
Zover ik weet had hij ook al problemen met zijn andere setje.

Best mogelijk dat hij de "verkeerd aangesloten" kabel(s) steeds heeft gebruikt.

Greetz Webbie...
Morgen moet ik toch foam plakken en zal ik het geheel nog eens nakijken. Ik heb zelf het idee dat mijn versterker gewoon te bagger is voor de BRen om het zo maar ff plat te zetten.

Webbie je spullen moet ik echt zeer binnenkort terug brengen ashamed :$ van uitstel komt afstel. Ik mail je!
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (24-4-2008 20:45:00)
De druk is bij mijn 4 kasten na 5 meter al weg.
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (24-4-2008 20:25:00)
Ben ik dan de enige die ze tegen vind vallen???
Topic: Het bouwen van een case (30-3-2008 23:29:00)
Netjes hoor, een case voor mijn stroomverdeler staat ook al erg lang op de planning laugh :D.
Topic: Verlicht dj meubel (27-3-2008 21:44:00)
Het formaat is ook niet ideaal (veel te groot).
Topic: Verlicht dj meubel (26-3-2008 21:25:00)
Dat meubel bij jensen vond ik echt lelijk shut up :X.

Die lebtubes zijn niet mooi gemonteerd.