Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RodiBakker

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 136 bijdrage(n) van RodiBakker (Pagina: 10 van 14)

Topic: Mysterieuze T-bar (29-7-2007 00:04:00)
Misschien een 2 tal lampen in serie?
Topic: Weggeef spullen (17-6-2007 14:19:00)
Kijk eens op https://www.hsabaarle.com/ daar staat een heleboel weggeef spul.
Topic: Popnagels ontpoppen? (8-6-2007 17:11:00)
Indien de popnagel dol gedraaid is door het boren en nog niet los is zou je soms kunnen overwegen om een oude houtbijtel te pakken en de bovenkant er af de slaan.
Topic: Bouw geluiden gezocht (16-5-2007 19:31:00)
Als je bij een bouwbedrijf of verhuurbedrijf langs gaan met een microfoon en opname apparaat kom je een heel eind.
Topic: Stroomschokjes (15-4-2007 16:36:00)
Toevallig een aggregaat gebruikt als voeding? Misschien was die niet geaard? Kabels gebruikt zonder goede aarding?
Topic: licht op carnavalswagen (lichtstoet) (22-1-2007 15:52:00)
Bij die 400W bouwlampen wel letten op spanningsdippen, daar kunnen ze niet tegen.
Topic: powercon blauw of wit? (7-1-2007 16:32:00)
Correct, het is alleen niet gebruikelijk.
Topic: Seriële interface aansturen op usb poort (7-1-2007 16:28:00)
Heeft de software de com poort het goede nummer gegeven?
Topic: strippaal (24-8-2006 22:01:00)
Thanks, serie 2 is ook leuk...
Topic: led verlichting achter gezandstraald glas (21-8-2006 21:32:00)
Ga eens kijken bij Osram. Ik ben wel eens wat promotie materiaal van hen tegengekomen.