Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Jelmer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Jelmer (Pagina: 10 van 20)
Topic: Syrincs M3-220 DT vraag (5-11-2007 08:48:00)Oh, sorry, je hebt me verkeerd begrepen. Je excuses aanbieden is goed. Mongool zeggen verkeerd. Nu wel duidelijk?Topic: Post hier je logo! (13-10-2007 21:37:00)En op spelling?..... Let een beetje op je woorden ook. Kan je zo slecht serieus nemen als je dit soort dingen schrijft.Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (8-10-2007 11:23:00)
Tenzij je natuurlijk nog even doorspaart en de krk sub er ook bij haalt
. De syrincs heeft zo krankzinnig veel bas dat ik hem bijna helemaal dicht had staan. Ik heb nu een setje krk's en ik heb niet het gevoel dat ik een hoop bas mis. Als ik hem met sub hoor denk ik daar waarschijnlijk weer heel anders over. Het is jammer dat de TS zo ver weg woont anders was hij van harte welkom om de KRK hier te komen beluisteren.
P.s. Sylvia: leuk dat je er weer wat meer bent!
Topic: Drive in show meubel (26-10-2007 08:32:00)
. De syrincs heeft zo krankzinnig veel bas dat ik hem bijna helemaal dicht had staan. Ik heb nu een setje krk's en ik heb niet het gevoel dat ik een hoop bas mis. Als ik hem met sub hoor denk ik daar waarschijnlijk weer heel anders over. Het is jammer dat de TS zo ver weg woont anders was hij van harte welkom om de KRK hier te komen beluisteren.P.s. Sylvia: leuk dat je er weer wat meer bent!
Ik denk het niet, er zijn wel gespecialiseerde online winkels waar je ze kan bestellen. Google maar eens op "flightcase materiaal".
Topic: "het" scratch geluidje (19-10-2007 17:21:00)Ik ben ook even niet in de gelgenheid om goed te zoeken (ik moet mijn computer toch eens beter ordenen...) Eind volgende week pas weer dus nog even geduld
Topic: De nieuwe SL1200CANDY komt eraan. (16-10-2007 11:57:00)
wauw...................... Komt het door de foto of zitten er echt een soort glitters in de lak?
Topic: "het" scratch geluidje (15-10-2007 21:00:00)hmm, je zoekt meer de "aaaahhhhhhhh"dan de "freshhhhhhhh"
ik zal nog eens een tweede zoekpoging in mijn collectie wagen..
Topic: "het" scratch geluidje (15-10-2007 17:41:00)
ik zal nog eens een tweede zoekpoging in mijn collectie wagen..Heren: check uw hotmail.....
Topic: "het" scratch geluidje (15-10-2007 08:38:00)Het echte slepende geluid krijg je met het woord "Fresh". Ga eens opzoek bij de lokale platenboer naar van de standaard scratch platen (dj tools of hoe ze ze ook noemen) Staat hij vast en zeker op!
edit: zie nu pas dat je het op cdj's wil doen. Ik zal vanavond eens kijken of ik hem digitaal heb.
Topic: Post hier je logo! (14-10-2007 08:08:00)edit: zie nu pas dat je het op cdj's wil doen. Ik zal vanavond eens kijken of ik hem digitaal heb.
lars veling schreef:
nou sorry hoor volgende keer zal ik dan wel niet mijn excuses aan biedenlars veling schreef:
laten we het zo zeggen ik ben een mongool op creatief gedoeBeetje provoceren wil dan nog wel eens helpen (als hij geen twee bij twee is
) Zijn hand pakken en een dansje met hem maken werkte laatst goed bij een barkeeper die wel heel demonstratief verveeld zat te doen
) Zijn hand pakken en een dansje met hem maken werkte laatst goed bij een barkeeper die wel heel demonstratief verveeld zat te doen