Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Party 2000
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Party 2000 (Pagina: 10 van 11)
Topic: clippen versterker (31-1-2003 09:09:00)
goed voorbeeld, lekker duidelijk, en voegt niks toe aan topic...
Bedankt (denk ik)!Topic: taal/spellingsfouten forum (21-1-2003 16:43:00)
Very Narrow Spot
En dan mag Dre vertellen wat VWFL betekent
Ik zal het wel ff doen: VERY WIDE FLOOD?
Je hebt dus:
VNSP
NSP
MDFL
WFL
VWFLTopic: par56 --> 300 Watt versus 500 Watt (3-1-2003 16:45:00)
Mijn PA-amp heeft een beveiligd cirquit tegen oververhitting, en bij clippen valt
'ie uit, en mag je hem weer aanzetten na een minuut of 5.
Topic: rookmachine kapot? (24-1-2003 21:53:00)'ie uit, en mag je hem weer aanzetten na een minuut of 5.
dingen als rookmachines moet je bij voorbaat niet 2ehands kopen!
Topic: taal/spellingsfouten forum (22-1-2003 07:46:00)RonnieB schreef:
hehehe
goed voorbeeld, lekker duidelijk, en voegt niks toe aan topic...
ja, ki kun ar tog ook nix aan deon!
Topic: bridgen=beschadiging? (17-1-2003 22:04:00)
weet er niet veel van, maar je moet rekening houden met het 'kunnen'
van je amp, dus bijv. niet 4x 1000 watts aansluiten op een amp van 'maar'
2x 1000 watt, als je dan je amp te hard zet, zullen de eindtrappen gehied
oververhit raken, ook als je koeling heb, en je amp wordt een hoopje as
ik houd nie zo van dat bruggen, koop dan een amp met meer vermogen
Topic: Beat Counter (17-1-2003 07:18:00)van je amp, dus bijv. niet 4x 1000 watts aansluiten op een amp van 'maar'
2x 1000 watt, als je dan je amp te hard zet, zullen de eindtrappen gehied
oververhit raken, ook als je koeling heb, en je amp wordt een hoopje as
ik houd nie zo van dat bruggen, koop dan een amp met meer vermogen
Ik snap Tommik en Dré allebei wel, maar ik zou beide denken
(wat breng ik dat weer logisch he)
Topic: Favo genre (15-1-2003 16:20:00)
(wat breng ik dat weer logisch he)
Hey dudez,
Wat zijn jullie favo genres?
Mijne: hardrock, hevay metal e.d.
Topic: par56 --> 300 Watt versus 500 Watt (3-1-2003 21:57:00)Wat zijn jullie favo genres?
Mijne: hardrock, hevay metal e.d.
Sander Dronkert schreef:
Makkelijke vraag ( dat ik hier uberhaupt op in ga :S )Very Narrow Spot
En dan mag Dre vertellen wat VWFL betekent
Je hebt dus:
VNSP
NSP
MDFL
WFL
VWFL
BTW; NSP = het mooiste voor disco
Topic: terugkijk op 2002 (2-1-2003 10:12:00)poe, amp en boxen 150 watt, lichtbrug, pars, mushroom, strobe, catlight,
mini line dancer, lichtcontroller, flightcases, rookdoos, cd's
, was 'm wel!
mini line dancer, lichtcontroller, flightcases, rookdoos, cd's
, was 'm wel!