Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tribal Chef
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Tribal Chef (Pagina: 10 van 20)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-7-2006 19:57:00)Weet je zeker dat je de titel goed hebt? en niet per ongeluk Dale Don Dale bedoelt? ik ben net terug van een aantal weken Gran Canaria, en heb daar niks vernomen van een nieuwe Don Omar hit, zijn laatste (Dile) hoorde je nog wel af en toe.
Helaas werdt Hands Up For Detroit daar ook onwijs gehyped, verder geen noemenswaardige zomerhits gehoord, terwijl ik menig discotheek/nachtclub afgeschuimd hebt.Topic: Cdmappen (22-6-2006 20:44:00)
jock jams - cotton eye joe
de rest is wel genoemd denk ik ;)hey is jock jams - Boom boom boom en rednecks - cotton eye yoe
Mischien mambo nr 5 ook nog een nummertje?Topic: Zomerhit van dit jaar??? (19-6-2006 22:21:00)
Ik vind het ook 3x niks, net als toppertje die ook behoorlijk grijs gedraaait wordt.
Maar dat was met summerjam, ketchup song, en al die andere zomerhits eigenlijk ook al zo
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-7-2006 13:42:00)Maar dat was met summerjam, ketchup song, en al die andere zomerhits eigenlijk ook al zo
Jep, en hij begint op de Nederlandse radiostations ook al te verschijnen
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (17-7-2006 18:19:00)hmmz kan hem echt niet vinden ook niet in zn discography, kan je me missch aan een site met een sample ofzo helpen? je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt
Ik moet trouwens nog zeggen dat ik Outwork - Electro ook veel in de clubs gehoord hebt.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (16-7-2006 16:13:00)
Ik moet trouwens nog zeggen dat ik Outwork - Electro ook veel in de clubs gehoord hebt.
roypost schreef:
Don Omar-Dale playHelaas werdt Hands Up For Detroit daar ook onwijs gehyped, verder geen noemenswaardige zomerhits gehoord, terwijl ik menig discotheek/nachtclub afgeschuimd hebt.
En ergens een leeslampje met clip vandaan halen? deze zouden toch wel te vinden moeten zijn
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (21-6-2006 12:52:00)Net als love generation, die durf ik zeker wel de zomerhit van vorig jaar te noemen, die werdt op malta helemaal stukgedraait terwijl je er hier helemaal niks van hoorde.
maar even serieus? wuppielied? het moet niet gekker worden
ik heb nog een jeugdtrauma van die dingen :P
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (21-6-2006 11:50:00)maar even serieus? wuppielied? het moet niet gekker worden
ik heb nog een jeugdtrauma van die dingen :PIk ben beniewd, ik ga over een week naar de Canarische Eilanden, zal eens checken wat daar hot is, meestal komen die tracks eind van de zomer ook wel hier in de smaak.
Neem b.v. Don Omar. etc.
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (20-6-2006 15:32:00)Neem b.v. Don Omar. etc.
tuurlijk, hij is al op tv en op de radio, single/album zal wel snel volgen
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (20-6-2006 15:31:00)DjFx schreef:
Doet er ook 1 uit z'n hoofdjock jams - cotton eye joe
de rest is wel genoemd denk ik ;)
Mischien mambo nr 5 ook nog een nummertje?
wordt idd een dikke hit, voor de nieuwschierigen er is gebruik gemaakt van de sample van gypsie woman.