Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 10 van 10)
Topic: Dap pro x 18 (30-3-2011 11:05:00)
goedendag,
Ik had een vraagje over de dap pro speakers x-18 en de x-15
ik kan aan een setje komen met 2 subs en 2 tops maar aangezien ze redelijk wat vermogen hebben
welke versterkers kan ik het beste gebruiken daarvoor? ik wil wel maximaal eruit halen.
en over poosje 2 subs erbij halen,
hoeveel personen zou ik daarmee kunnen draaien? 500/600?
alvast bedankt!
Ik had een vraagje over de dap pro speakers x-18 en de x-15
ik kan aan een setje komen met 2 subs en 2 tops maar aangezien ze redelijk wat vermogen hebben
welke versterkers kan ik het beste gebruiken daarvoor? ik wil wel maximaal eruit halen.
en over poosje 2 subs erbij halen,
hoeveel personen zou ik daarmee kunnen draaien? 500/600?
alvast bedankt!