Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hemske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hemske (Pagina: 10 van 20)

Topic: Pioneer CDJ-850 topic (31-5-2012 22:43:00)
Ziet er goed uit.
Baal er wel van als ik dat zo zie, dat de zwarte versie er nog niet was toen ik ze kocht..
Topic: Multidim Mk2 problemen (31-5-2012 13:30:00)
Dat was het inderdaad.. Bedankt happy :)
Blijkt zn ding toch luxer te zijn als je denkt
Topic: Multidim Mk2 problemen (31-5-2012 11:49:00)
Even een kick.. Ik heb een probleem met 2 van mijn multidimms..
Ze hebben beiden een kanaal wat via dmx alleen nog maar schakelt en niet meer dimt..
Het lijkt me een vaak voorkomend probleem bij dit soort apparaten, maar ik vroeg me af of jullie zo weten waar ik moet kijken.
Heb het apparaat nog niet opengeschroefd, dat gaat vanmiddag gebeuren..

alvast bedankt
Topic: Flightcase voor cdj 2000 + djm 900 (25-5-2012 21:44:00)
Prima keuze, heb ik hier ook staan.
Fijne kist alleen de wieltjes stellen niks voor.
Topic: Flightcase voor cdj 2000 + djm 900 (25-5-2012 17:42:00)
Dat is een kist voor de grote mixer van Pioneer. De DJM 2000..
Ik heb zelf mijn setje gewoon in een flightcase zitten, omdat ik dat toch niet los verhuur.
Mocht je bijvoorbeeld veel losse verhuur doen, dan zijn losse kistjes makkelijker.
Gebruik je het alleen voor drive in werk, dan zou ik zeggen doe het allemaal in 1 kist en dan ben je ook weer wat sneller met aansluiten.
Topic: CUBO 15 (22-5-2012 17:56:00)
Maar dan kun je het ook weer zo stellen, dat als je het langer in de bak met water moet gooien, dat het ook wel tegen een beetje water moet kunnen als het regent. Heb hier ook meubels van mdf staan, maar dit is allemaal goed afgelakt, dus heb nooit last van opzwellingen.
Wel een leuk testje zo met een bak met water razz :p
Topic: Pioneer CDJ-850 topic (21-5-2012 11:38:00)
Ik heb hier de zilvere staan. Gekocht op het moment dat ze uitkwamen. Nog steeds fijne spelers en niks op aan te merken. Als je knopje van de usb niet indrukt van te voren gebeurd er ook niks geks.. Heb al meerdere keren onbewust gedaan.. Waarschijnlijk alleen een probleem als ie aan het spelen is..
Verder maakt het mij niet zoveel uit dat ik geen WIDE pitch heb bij usb's.. Gebruik het bij cd's ook nooit..
Topic: Harting kapje (17-5-2012 12:25:00)
Waarom zou je die 2e hands kopen?
Ik heb er hier volgens mij nog wel een liggen, maar dit lijkt me net zo gemakkelijk..
www.new-line.nl/nl/multipin-stekkers/ilme-protection-cap_9654.htm

Of begrijp ik je verkeerd?
Topic: Suggestie webshop en forum (16-5-2012 12:04:00)
Dat is precies wat ik bedoelde. Bedankt wink ;)
Topic: losse 19 inch behuizing (16-5-2012 11:33:00)
misschien via marktplaats een defecte versterker op de kop tikken en dan gewoon zelf leeg maken?
Het zal vast wel goedkoper kunnen, maar dat is altijd al goedkoper als wat je zelf aanhaalde..