Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 10 van 18)

Topic: Scanners laten bewegen als moving heads (15-2-2012 12:03:00)
Zo iets zat ik zelf aan te denken.

Iemand hier ervaring mee? Het is echt alleen bedoeld voor de scanners simpele dingen te laten doen.
www.americandj.com/pdffiles/DMX%20Partner-May2005.pdf
Topic: Scanners laten bewegen als moving heads (3-2-2012 18:24:00)
Welke (kleine) dmx tafel zouden jullie hiervoor aanraden?
Topic: Scanners laten bewegen als moving heads (29-1-2012 12:11:00)
Hallo,

Ik heb nu een Jb victory, maar deze doen het of te traag, of als ze muziek horen te snel(te druk)
Hoe kan ik dit oplossen? (dmx tafel? software?)

Mijn vraag is: Hoe kan ik de beweing van een moving head na doen(de motoriek) met een scanner
Topic: Nieuw speeltje (18-1-2012 18:37:00)
Je zegt dit type laser.

Maar welke is het dan precies? En heb je toevallig wat specifiekaties?
Topic: Nieuw speeltje (17-1-2012 21:37:00)
Ik zou die michel telo remix wel willen weten.
En inderdaad ik bezocht je website en die is nog niet je van het ;)

edit - gevonden
Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego ( Tamir Assayag Dance Remix
Topic: Nieuw speeltje (17-1-2012 18:05:00)
Iets van een concurrend huismerk of een laserworld gok ik. laugh :D
Topic: Showtec Inversion 4-in-1 LED-Scanner (2-1-2012 16:03:00)
Op het forum van de Zeelandse concullega wordt een review gegeven van deze led scanner vs die van jb systems. Kijk er even naar en je zult voor de Jb gaan laugh :D
Topic: samples vdj extern bedienen hoe? (2-1-2012 15:48:00)

deejay84 schreef:

is niet echt wat ik zoek.
ben nog steeds ermee bezig,echter weet ik nog niet of het gaat werken
met de korg nanopad en fadercontrol.
is er iemand die me daar antwoord op kan geven?

mvg ronnie
Normaal houd ik niet van dit soort antwoorden(die ik ga geven) maar post het even op het forum van vdj. Die weten dat misschien ook wel
Topic: Hulp bij midicontroller keuze (21-12-2011 10:17:00)
Vestax heeft ook wel intressanten Midicontrollers. Zelf eigenaar van een vci 100.
Helaas zonder geluidskaart, maar wel een prima controller happy :)
Topic: samples vdj extern bedienen hoe? (20-12-2011 10:40:00)

MickeyMick schreef:

Misschien kijken of je een x1 van native intstruments kan gebruiken?
Normaal gesproken kan je er ook samples mee sturen.
Als het goed is, en je hebt virtual dj legaal aangeschaft dan zijn er al midi mappings aanwezig van verschillende controllers waaronder de behringer bcf en bcr. Maar ook de x1. Ik zou zeker eens kijken naar de x1, heb m zelf ook. Kan je gelijk traktor Le proberen, die heeft ook een ingebouwde sampler.