Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Knorrepot

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Knorrepot (Pagina: 10 van 20)

Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (15-5-2013 16:38:00)
Das incl btw ;-)

Dan nog goedkoper als 2 camco vortex 200v amps en een processor ;-)

Dus in verhouding valt het nog mee, en scheelt 2 he rack space :-)
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (15-5-2013 08:07:00)
Als je dan voor nexo gaat, zou ik ook bij een nx amp blijven. Krijg je ook de volledige support voor.
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (13-5-2013 12:23:00)
Dan nog raad ik het niet aan ;-)
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (12-5-2013 16:44:00)
Dat klopt. Maar dat gebeurt bij ons al nooit! Dat word een dure aangelegenheid betreft ampjes..
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (11-5-2013 10:02:00)
Er word denk ik bedoeld dat je met 2 amp kanalen 3 subs aan kunt sturen. De ene driver op +1 en de ander op +2, dan kun je 3 kasten aansluiten met per kanaal 2,66 ohm last. Maar dit raad ik niet aan. Gewoon een dubbel 18 doorlussen zodat je een 4 ohm last hebt en 1 sub per amp kanaal. Als er meerdere subs geplaatst moeten worden, ook meerdere amps huren.

Zo kun je ook volledig met 4 polige speakon werken, de nx amp maakt al een combi op de uitgangen dus een connector paneel is niet nodig, en de top staat bij nexo op +/-2.
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (8-5-2013 15:16:00)
Jeroen, het gaat hier om een dubbel 18" sub van 4 ohm. Niet verstandig om deze met 3 stuks aan een amp te hangen. Ook ging het hier om een nx amp 4x4. Is sub "gewoon" stereo!
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (8-5-2013 08:35:00)
Ja, er zitten gewoon twee 8 ohm speakers, dus draai je op 4 ohm. Om een ps15 bij te houden lukt dat makkelijk. :-)

Oberton is ook Duits, daar is het een stuk populairder dan in Nederland.
Wij importeren ze zelf.
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (7-5-2013 13:50:00)
De RS15 komt er 2e hands wel aan. Of Frankfurt messe waren er al een hoop personen die vroegen of er interesse was in hun rs15 subs omdat ze over wilden stappen naar nexo ;-)
Topic: Alles in een setje (usb, cd, mixer) (6-5-2013 11:09:00)
Kistje dat er bij past staat er rechts naast met de tekst "vaak verkocht met"
Topic: advies bij vervangen van ev rx set voor aktieve sub top set (29-4-2013 21:44:00)
De 700 of 800 dat weet ik niet zeker meer, meende de 700. Word er gewoon in geplaatst. De subs worden ook buiten nexo om gebruikt.

Afgelopen weekend stond er tijdens een test bij City de nx 4x4 op te clippen! Geen probleem.. Toch een kleine 3,5 kw op 4 ohm