Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djgys

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 99 bijdrage(n) van Djgys (Pagina: 10 van 10)

Topic: Dap mc15 & mcb15 (13-4-2009 23:47:00)
hallo

ik heb net een jaar een speaker set van dap de Mc15 en de Mcb15.
maar ik ben er niet meer tevreden over wil nu wat anders.
ik vind de dap k115 een leuke top speaker.
maar nu was mijn vraag
of dat het goed combineerd om die K115 op de Mcb15 te zetten ?

ik wil in de toekomst wel andere subs halen dan.
maar nu is het low budget.

Gr Gijs
Topic: Het bouwen van een case (1-4-2009 22:50:00)

Bart Wilems schreef:

Sleep je niet heel veel lucht mee, of komt er met der tijd nog wat apperatuur in de kistjes?
Logo als aansturing voor de lampjes aan de voorzijde?
Anders wel nette kistjes
bij mij zijn het lade waar mijn scherm in zit.
en bij die andere kist : kabels en mic , cd's enz.
Topic: Het bouwen van een case (31-3-2009 20:59:00)
ziet er mooi uit
ik heb zelf ook zo iets gemaakt
is heel wat werk.

Gr Gijs

https://galarie.ghostservers.nl/main.php?g2_itemId=240
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (2-10-2008 20:49:00)
ik ben er nog steeds niet uit

als ik Cloader open en dan het frimeware bestand open dan krijg ik de melding :

Frimeware does not Support S-Record format, use Intel Hex file

..

weet iemand hier iets van ??
alvast bedankt
Topic: Het bouwen van een case (29-9-2008 18:11:00)
jha de kist heb ik wegens geld redenen niet met dat hout gemaakt.
hij is nog niet af en ik ben er 2 aan het maken.
en ja ik heb er ook deksels voor die ik de de U prfiel laat zakken en boven op tussen de hoek profielen,
ik zal een foto maken als hij dicht is.

Gr Gijs

jeroen_17 schreef:

Ik heb wel wat op en aanmerkingen,

Ten eerste wil ik kwijt dat ik hem er voor het oog netjes vind uitzien, daarna komt ook meteen de vraag of je een foto hebt van het eindresultaat?

Dan een aantal vragen uit nieuwsgierigheid, waarom verven en geen hpl toplaag op het hout? Hpl heeft als voordeel dat het goed tegen vocht kan, gemakkelijk schoon te maken is en krasvast. Echter is dit materiaal ook duurder dan verven (is dit de reden dat je het niet gebruikt?). Wordt de kist afgewerkt met sluit- en hoekprofielen? Heeft de kist een deksel aan de voor en bovenkant?
Topic: Het bouwen van een case (29-9-2008 17:09:00)
hallo ik ben bezig met mijn zelfgemaakte topload kist.

hier zijn wat foto's ,
ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

Gr Gijs

klik
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (19-9-2008 19:06:00)
ik ga het dan met nieuwe frimeware proberen want met xp maakt geen verschil.

jullie horen het nog
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (19-9-2008 06:33:00)
op bedankt ik heb het inderdaad met vista geprobeerd .
dan ga ik het vanmiddag met xp doen..
Gr Gijs

anthony schreef:

Kijk is bij Apparaatbeheer.
Of hij daar het apparaat goed geherinstalleerd is.
En of het apparaat zichtbaar is in de lijst zo niet effe alles aansluiten en de software opnieuw installeren

Zo ver ik weet werkt hij niet lekker onder vista.
Probleem zelf ook dus en op xp loopt het als een zonnetje.

Anthony
Topic: Crown Xti 2000 > Hiqnet sturen (18-9-2008 22:40:00)
hallo

Ik heb laatst een 2e handse crown Xti 2000 gekocht.
nu is het probleem dat ik via de pc niet ik de versterker kom.
een of andere manier ziet de pc de versterker niet.

nu is mijn vraag of dat jullie iemand weten die dit probleem ook heeft gehad en het opgelost heeft
of iemand die het in de regio Eindhoven wel lukt..

laat maar iets van jullie weten.

Gr Gijs