Forum > Zelfbouw Speakers

Zelfbouw Speakers

(661 Onderwerpen. Pagina 31 van 67)
Je wilt zelf een setje PA speakers bouwen en nu zit je met een aantal vragen... Plaats ze hier!
moderator(s): Dré
! Forum: Zelfbouw SpeakersAuteurReactiesGelezenLaatste
Maximale Xmax van Beyma 15k200 in WinISD Superfly
4-3-2009
62685Superfly
8-3-2009 / 00:04
D&B Max12 pag: .. 7 8 Dexter
14-8-2008
7227813Rademakers
3-3-2009 / 10:23
Aanvulling luidspreker database WinISD PRO pag: .. 2 Elac
13-2-2004
137068Daniel
28-2-2009 / 18:46
Zelfbouw speaker wat doen met hoge en lage tonen? pag: .. 2 Tijs12
3-2-2009
155834Daniel-sound
8-2-2009 / 19:25
naden bij stofferen pag: .. 2 Eriksounds
30-1-2009
114017Dré
2-2-2009 / 10:37
Bouw van een passief filter pag: .. 2 Contour
8-8-2005
126695Kitman
18-1-2009 / 09:46
zelfbouw sub, 12 inch Robertoal
13-1-2009
83118Robertoal
16-1-2009 / 11:26
Vervanging AD MI-18 speakers pag: .. 3 4 Remcopeters
3-12-2008
328628Remcopeters
16-1-2009 / 00:58
3-weg systemen ?? pag: .. 2 3 Crazy Dance
17-12-2008
217930Eddy wally
6-1-2009 / 10:15
Open onderwerp
Gesloten onderwerp
Sticky onderwerp
Heet onderwerp (meer dan 50 reacties)
Nieuwe berichten sinds je laatste bezoek

Terug naar Forums Nieuw onderwerp