Forum > Algemeen Forum

DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen

(40 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
Sound-JugglersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2012
Laatste: 8-1-2012
Berichten: 1
5-1-2012 13:12
Hallo,

Ik vind het onterecht dat DJ's op hun leeftijd af worden gerekent.
Ik ken heel veel goede dj's die varieren tussen de 12-40.

U zocht nog Dj's??? Met ervaring?? Zelf zit ik nu 3 jaar in de muziek wereld en het bevalt me wel.
Ikzelf heb een speciaal jeugdcontract bij een u vast wel bekende organisatie. Overal word rekening mee gehouden!!

Op dit forum word direct gesproken over een "BELONING" nou, wat mij betreft; beloning is alleen maar waardering.
U voelt em dan ook aankomen, ik kan voor u gratis jeugd DJ's regelen die u ongetwijfeld een perfecte avond zullen bezorgen.
Misschien heeft u ons al eens gehoord op 87.5 FM, daar zijn ook (niet regelmatig) te horen. Maar de leeftijdscategorie betreft ook -40. daarom zijn er ook nog andere opties mogelijk, maar een goed woordje voor de jeugd lijkt me op zijn plaats.

Intresse?

mail me?

Met een hartelijke groet,

DJ Carl Moreira

ps. Eerst ff luisteren? Mail me dan ook, ik kan u een hele cd toesturen met eigen mixes.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
5-1-2012 14:10

Sound-Jugglers schreef:

Ik vind het onterecht dat DJ's op hun leeftijd af worden gerekent.
Ik ken heel veel goede dj's die varieren tussen de 12-40.
Dat ligt vooral aan het soort feest. Ik zou nooit een dj van 16 inplannen op een bruiloft of 50e verjaardag, simpelweg omdat je daar flink wat ervaring voor nodig hebt en die heb je gewoon niet op je 16e. Gaat het echter om een schoolfeest of discotheek? Dan zijn er ongetwijfeld heel veel jongens van 16 tot 18 die dat beter kunnen dan ik.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
FlorioleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
Berichten: 155
5-1-2012 15:01
Ik als 17-jarige draai regelmatig bruiloften en bedrijfsfeesten e.d,
Wij hebben altijd tevreden klanten, die altijd weer bij ons terugkomen.
Vind het in hokjes plaatsen alleen op basis van leeftijd onzin.
Don't forget to walk, before you run!
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
5-1-2012 17:06
Ikzelf ben er 49 en draai al sinds mijn 17 jaar en ik weet iemand van 25 jaar die beter bruiloften verzorgt dan mezelf, dus ook jongeren kunnen goed zijn voor trouwpartijen al lopen ze niet dik.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
5-1-2012 17:26
25 of 16 is nogal een verschil natuurlijk. Ik heb ook diverse dj's in die leeftijdscategorie.

@ Floriole, je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Er zijn ook zat oudere dj's die uitstekend in een discotheek kunnen draaien, kijk maar naar een aantal bekende dj's bijvoorbeeld. Maar ik ben daar wat minder geschikt voor, simpelweg omdat ik de nieuwste trends niet op de voet volg.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 9469
5-1-2012 21:49

YourLiVe schreef:

Maar ik ben daar wat minder geschikt voor, simpelweg omdat ik de nieuwste trends niet op de voet volg.
Maar daar hebben we dan weer mannetjes voor wink ;)
Maar deze "mannetjes, kunnen slechts een gedeelte van een bruiloft draaien, niet als het op stijldansen of wat oudere muziek aankomt.
Ja inkoppers zijn natuurlijk geen probleem, maar even iets speciaals van een artiest uit de 60tys.70tys of 80tys, dan gaat het meestal mis. Ook merk ik dat het jonge grut vaak de feeling met de tijdgeest mist om het juiste nummer op het juiste moment te draaien. Vaak betrap ik ze erop dat ze "werkende" rijtjes afdraaien wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
5-1-2012 22:26

Tom schreef:

YourLiVe schreef:

Maar ik ben daar wat minder geschikt voor, simpelweg omdat ik de nieuwste trends niet op de voet volg.
Ook merk ik dat het jonge grut vaak de feeling met de tijdgeest mist om het juiste nummer op het juiste moment te draaien.
Dat is juist het probleem, het juiste nummer op het juiste moment draaien. Daarvoor moet je het publiek kunnen aanvoelen, en dat is iets wat je alleen leert door ervaring. Zeker als je een zeer verschillend publiek hebt zoals vaak op bruiloften en bedrijfsfeesten het geval is.
Vaak betrap ik ze erop dat ze "werkende" rijtjes afdraaien wink ;)
Ach, ik zou mezelf ook niet nomineren voor "origineelste dj van het jaar". Als het werkt dan werkt het, en je draait toch steeds voor een ander publiek dat die rijtjes nog niet kent. Je moet alleen wel weten op welk moment je een bepaald rijtje draait, en niet ieder rijtje werkt bij ieder publiek. Dat moet je dus wel goed weten in te schatten. Maar het is natuurlijk ook leuk jezelf uit te dagen door eens wat anders te proberen.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 9469
5-1-2012 22:55
ik bedoel dan rijtjes als:
i will survive,
paradise
blues brothers
ymca
creasemix
enz.....
Ik heb het er wel eens met Dré over gehad;
je kan voor een gemiddelde bruiloft toe met 5 gebrandde Cdtjes met pak hem beet totaal 100 standaard nummers als je het zou willenlaugh :D
Verhip, je kan ze in MP3 al op een CD kwijt shut up :X
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FlorioleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-7-2008
Laatste: 20-7-2014
Berichten: 155
5-1-2012 23:00
Als de klant tevreden is en de gasten een leuke avond hebben, ben je geslaagd toch? wink ;)
Don't forget to walk, before you run!
ILmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-9-2011
Laatste: 11-12-2016
Berichten: 9
5-1-2012 23:08

floriole schreef:

Als de klant tevreden is en de gasten een leuke avond hebben, ben je geslaagd toch? wink ;)
Ze zien je al aankomen met 1 CD'tje. laugh :D
Wie niet waagt, die niet wint !

Terug naar forum Reageer (zonder quote)