Forum > Muziek

DJ voor bruiloft

(6 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
RaeghinStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2012
Laatste: 2-10-2012
Berichten: 2
29-9-2012 11:55
Voor onze bruiloft op 1 maart 2013 zijn we enkel nog op zoek naar een goede DJ.

Ik hoop dat ik hier met mijn vraag terecht kan voor eventuele aanraders of mensen die zelf draaien op bruiloften e.d.

De locatie is in Rotterdam Zuid, licht en geluid zijn daar aanwezig.
We hebben over het algemeen een jonger publiek (20-35) met natuurlijk de uitzonderen van ouders e.d.
Graag hebben we een DJ die het publiek op de dansvloer weet te krijgen. Zelf houden we meer van dance / electronica maar ook een openingsdans en afwisseling hoort er natuurlijk bij.

Wie heeft er tips of aanraders?
We hebben al heel wat gezocht op verschillende fora / websites, maar vaak is het moeilijk om goede recensies te vinden e.d.

Bedankt voor de intresse alvast!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-4-2024
Berichten: 9469
29-9-2012 12:07
En vergeet niet dat recensies kunnen ook gekleurd kunnen zijn.

Van mij vind je waarschijnlijk nergens recensies, maar we hebben inmiddels wel al een paar bruiloften gedaan (+700)
Ik neem alleen altijd wel mijn eigen show mee.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
2-10-2012 11:02
Er zullen maar weinig mensen zonder verdere info komen draaien op andermans spullen verwacht ik, tenzij je kan opsommen wat het precies is (en dan nog...). Mocht er hier iemand interesse hebben en kunnen helpen, dan zal hij toch meer willen weten om voor jullie een indicatie te kunnen geven van wat er mogelijk is.

Extra info die je waarschijnlijk kan geven:
-hoeveel mensen komen er ongeveer
-wat is er aan apparatuur aanwezig, je weet nooit... misschien is het wél betrouwbaar
-tijden
-locatie + afmetingen (in een flat op 5 hoog is anders dan een zaal waar je met een bus in kan rijden).
-globale planning van de avond
-speciale wensen
-eisen qua budget
DjREsound
RaeghinStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-9-2012
Laatste: 2-10-2012
Berichten: 2
2-10-2012 20:58
Hoi Tom, bedankt voor je reactie! We hebben veel reacties ontvangen en zijn die nu aan het doornemen.

@DJReSound:

Ongeveer 80-100 man.

wat is er aan apparatuur aanwezig, je weet nooit... misschien is het wél betrouwbaar
Haha, ik heb geen idee, dat zal ik aan de uitbater navragen happy :)

Tijden
Van +/- 20:00 - 00:00 / 02:00 (wordt nog bepaald)

-locatie + afmetingen (in een flat op 5 hoog is anders dan een zaal waar je met een bus in kan rijden).
Het is in Het Witte Paard te Rotterdam (www.roos-marijn.nl) een zaal in een volkswijk in Rotterdam, wel goed geïsoleerd omdat ze er ook wel eens theaterstukken e.d. opvoeren.

-globale planning van de avond
Dit moeten we bespreken met de DJ in overleg.

-speciale wensen
Geen

-eisen qua budget
Ik ben zelf niet thuis in 'dit wereldje' en vind dit dan ook een moeilijke vraag. Bij enkele reacties die we hebben gehad zullen we in de loop van de week een offerte aanvragen en hierop denk ik onze richtprijs baseren.

Groetjes,

Egbert
Dj_eddy89Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2013
Laatste: 8-10-2013
Berichten: 1
8-10-2013 16:05
Hier 2 ervaren DJs met eigen drive-in show, veel licht en eventueel special effects.
Wij hebben interesse in uw oproep en hopen op een reactie!

Mail evdheuvel51@gmail.com

Alvast bedankt!
HansStandaard Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 30-4-2002
Laatste: 13-11-2014
Berichten: 315
8-10-2013 16:10

Raeghin schreef:

Voor onze bruiloft op 1 maart 2013
wink ;) laugh :D laugh :D
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
9-10-2013 10:19
is ook heel ver fietsen vanuit Gemert... enfin, te laat ben je toch al wink ;)

Maar stel nu eens dat je wel op tijd was mbt deze aanvraag, dan zou je misschien beter contact kunnen opnemen met de 'klant', en dat kan heel makkelijk: stuur forumlid een bericht.
Dan heb je sneller contact ipv maar af te wachten wanneer de klant zich meld bij jouw.
En ook handig; haal je mail adres weg, anders krijg je geheid veel reacties..... maar niet van deze klant...(iets met spam..)

oh ja, welkom op het forum razz :p !
Alles komt goed....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)