Forum > Algemeen Forum

Hema DJ Cursus

(38 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
FreakyDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2005
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 40
16-8-2006 18:05
Hema DJ Cursus

''Tja wat moet ik er over zeggen? Leuk dat ze het organiseren, maar is dat nou wel zo betrouwbaar, een DJ-cursus van de hema...''

Dat zal misschien wel een reactie zijn van iemand die het foldertje afgelopen week binnen kreeg (Ik dus ook)

Ik heb zelf eens een kijkje genomen op de website waar de cursus wordt gegegeven, en ik moet zeggen... het ziet er best leuk uit! Ze gaan echt puur op de hoofdpunten af van het DJ zijn. En je hebt veel kleine opdrachtjes die je moet doen, waardoor je er wat meer van gaat leren. Al vind ik wel dat ze erg vanuit gaat dat alle beginnende DJ's met platenspelers beginnen (Wat in het grootste geval niet zo is tegenwoordig)

Wat is jullie mening over de cursus?
Is hij wel/niet handig voor de beginneling.

Groetjes,
FreakyDJ
God is a DJ, Life is a Dancefloor, Love is the Rhythm, And you are the Music.
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
16-8-2006 18:22
1 x bewerkt. Laatst door Andy S&L op 16-8-2006 20:45
Waar heb jij leren draaien?

....Bij de HEMA laugh :D

btw.. Werd die curcus maar egt gegeven door die dames die ook de proef curcus geven wink ;)
Twitter mee met @andycobbennl
FreakyDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2005
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 40
16-8-2006 20:02

Andy S&L schreef:

Waar heb jij leren draaien?

....Bij de HEMA laugh :D

btw.. Werd die curcus maar egt gegeven wordt door die dames die ook de proef curcus geven wink ;)
Hahahaha, dat viel me inderdaad ook op, Best appart trouwens dat het door 2 vrouwen wordt gedaan :O ! Niet seksistisch bedoelt, maar zoveel vrouwelijke talenten zijn er niet in de DJ-wereld die ook nog eens een cursus geven laugh :D
God is a DJ, Life is a Dancefloor, Love is the Rhythm, And you are the Music.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4565
16-8-2006 20:37
En daarmee sla je zonder het te weten de spijker bijna op de kop: de meeste (wannabe) dj's zijn mannen/jongens. Hoe trek je die doelgroep naar een cursus? Precies: leg een vrouw op de motorkap van de auto.
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
16-8-2006 20:45
Verhip... shut up :X

Nu je het zegt.. Inderdaad laugh :D
Twitter mee met @andycobbennl
FreakyDJStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2005
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 40
16-8-2006 21:26
Opzich wel handig om tegen de nieuwelingen te zeggen als ze vragen stellen over het DJ'en.

''Volg eerst eens de Hema DJ curus en kom dan maar eens terug sneaky :V ''
God is a DJ, Life is a Dancefloor, Love is the Rhythm, And you are the Music.
DjpStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-7-2004
Laatste: 31-8-2016
Berichten: 382
16-8-2006 21:45
Maar hoe dan ook, die dames zul jij niet in het echt ontmoeten.
Is dus alleen als op leuking van de cursus.

Als ik het goed begrijp is het zon lees, klik, lees cursusje achter je pc.
Totaal waardeloos dus,

ja de theorie hebje, en dan de praktijk?? waar doe je die op?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3034
16-8-2006 22:54

FreakyDJ schreef:

het ziet er best leuk uit!
Sorry?

Het ziet er uit alsof het hele zwikkie binnen een uur in elkaar geramt is. Heel amateuristisch gedaan naar mijn mening en dat kan beter, en niet zo'n klein beetje ook.

En om te bewijzen dat het veeeeeeeel beter kan ben ik met éénzelfde idee bezig alleen dan A) Netter vorm gegeven B) Doe ik aan bron vermelding waar nodig en vraag ik om toestemming voor ik iets gebruik sneaky :V en C) Ga ik werken met wat bekendere dj's die bereid zijn hun trics te laten zien.

Ik gok dat ik in totaal nog een maandje of 1,5 á 2 nodig heb om alle dingen voor elkaar te krijgen en dan gaat ie online -> GRATIS.

Het strijkt een beetje tegen mijn principes in om mensen te laten betalen voor bij elkaar geraapte informatie die ook met 1 simpele google opdracht te vinden is. En om te alten zien dat dat beter kan EN dat het gratis kan zijn wij met een alternatief begonnen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
MisterBoemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2005
Laatste: 26-3-2009
Berichten: 111
16-8-2006 23:25
Zo zie je maar weer dat de term DJ steeds minder waard wordt. Ieder jan doedel met een cd speler noemt zich tegenwoordig DJ, maar daarvoor deden ze nog de moeite om even naar de lokale discoboer te gaan. Nu kan je gwoon tussen de rookworsten door ook ff DJ worden bij de hema. Een woord: Geweldig

Ik weet in iedergeval al een leuke reclame voor ze: Volgend jaar op sensation/dance valley (te comercieel feesten) elke DJ met een rookworst in de booth.

gaat nergens meer over vindt ik.
Bas is een gitaar, Sub is een kast waar lage fq uit komen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4565
16-8-2006 23:30
Voor een volle bak wordt het kaf vanzelf van het koren gescheiden. Mij maakt het niet uit wie zich dj noemt.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)